לפנות בוקר: פונה בית משפחת סאלחיה בשיח ג'ראח

    בנצי לייזרוביץ No Comments on לפנות בוקר: פונה בית משפחת סאלחיה בשיח ג'ראח

    לאחר שהפינוי נדחה: כוחות משטרה פינו הבוקר את בית משפחת סאלחיה בשיח ג'ראח שהופקע לטובת הקמת בית ספר לחינוך מיוחד לתושבי השכונה

    שכונת שמעון הצדיק צילום: פלאש 90
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כוחות משטרה גדולים פינו הבוקר (רביעי) את משפחת סאלחיה בשייח ג'ראח, לאחר שבתחילת השבוע נדחה הפינוי בעקבות התבצרות בני המשפחה עם בלון גז בגג הבית.

    במשטרה הזכירו כי מדובר בקרקע שהופקעה ע"י הרשות המקומית לצורך הקמת בית ספר לחינוך מיוחד לטובת תושבי השכונה ומזרח העיר.

    כזכור, שלשום בוצע פינוי של חלק מהקרקע, והלילה נמשכה הפעילות, כשפונו מהמבנה אנשים שהתבצרו ושהו בו בניגוד לחוק. כמו כן, חלקם נעצרו לחקירה בחשד להפרת צו בימ״ש, התבצרות אלימה והפרת הסדר הציבורי. לאחר הוצאת האנשים מהמקום, הושלם הליך פינוי המבנה והקרקע ע״י גורמי העירייה.

    יצויין, כי כבר לפני כשנה, הורה בית המשפט המחוזי בירושלים למשפחה לפנות את המקרקעין המיועדים לצרכי ציבור, לטובת הקמת בית ספר לחינוך מיוחד בן 18 כיתות ו-6 גני ילדים, שאמורים לשרת את תושבי שכונת שייח ג'ארח וילדיהם. מאז מתן פסק הדין, ניתנו אין ספור הזדמנויות למשפחה למסור את המקרקעין בהסכמה, אולם הם סירבו לעשות כן, גם לאחר מתן ארכות, פגישות וניסיונות הידברות חוזרים ונשנים מצד עיריית ירושלים. לכן, עיריית ירושלים פעלה כפי שהורה בית המשפט ומימשה את הצווים שהוציא בית המשפט.



    0 תגובות