"רות; רשאים לשגר": צפו ברגעי ניסוי מערכת "חץ 3"

    קובי פינקלר 2 Comment on "רות; רשאים לשגר": צפו ברגעי ניסוי מערכת "חץ 3"

    מנהלת חומה במשרד הביטחון יחד עם הסוכנות האמריקנית להגנה מפני טילים השלימו הבוקר ניסוי מוצלח במערכת הגנה מפני טילים בליסטיים 'חץ 3' | צפו בתיעודים והתמונות מהמבצע

    צילום: אביחי סוחר
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במערכת הביטחון חושפים את התיעודים והתמונות מהניסוי המוצלח שבוצע היום בבוקר במערכת 'חץ 3', בסרטון נראים הטילים כשהם יוצאים מכן השיגור בבסיס במרכז הארץ, ומפקדי המבצע מסבירים על מטרות התרגיל.

    מנהלת 'חומה' במפא"ת (המינהל למחקר, פיתוח אמל"ח ותשתית טכנולוגית) שבמשרד הביטחון, יחד עם הסוכנות האמריקנית להגנה מפני טילים (MDA) וצה"ל, השלימו היום (שלישי) ניסוי מוצלח במערכת הנשק 'חץ' ומיירט "חץ 3", המיועד ליירט טילים בליסטיים מחוץ לאטמוספירה. הניסוי בוצע משדה ניסויים במרכז הארץ, בהובלת התעשייה האווירית.

    מערך המכ"מים המבצעי של מערכת ה'חץ' גילה את המטרה והעביר את נתוניה אל מרכז ניהול הירי, אשר ניתח את הנתונים וביצע תכנון מלא ליירטה. עם השלמת התכנון, שוגרו לעבר המטרה שני מיירטי 'חץ 3', אשר השלימו את משימתם בהצלחה.

    מערכת הנשק 'חץ' הינה מרכיב מרכזי במערך ההגנה הרב שכבתית, הכולל גם את מערכת 'כיפת ברזל' ומערכת 'שרביט קסמים'. מערכות הנשק מפותחות בהובלת משרד הביטחון באמצעות מנהלת "חומה" שבמפא"ת ומופעלות מבצעית ע"י לוחמי ולוחמות מערך ההגנה האווירית בחיל האוויר.

    הניסוי הינו חלק מתכנית הפיתוח הרב- שנתית של מערכת הביטחון. הצלחת הניסוי מהווה אבן דרך חשובה ביכולת המבצעית של מדינת ישראל להגן על עצמה, כנגד איומים קיימים ועתידיים בזירה ממעגלי איום שונים.



    2 תגובות

    מיין תגובות
      1. נכון.
        אבל ה' הוא בחסדו נותן לאדם את השכל לפתח דברים… "כי הוא הנותן לך כח לעשות חיל"..