בחסות הקור: משה ליאון סייר בגני המשחקים ברמות

    נתי קאליש No Comments on בחסות הקור: משה ליאון סייר בגני המשחקים ברמות

    ראש עיריית ירושלים משה ליאון ניצל את העובדה שהילדים נמצאים בבית בקור הירושלמי ויצא לסייר בגני הילדים בשכונת רמות | בתום הסיור העביר רשימת דרישות לשיפוץ והרחבה ואמר: "שכונת רמות ותושביה קרובים לליבי הנחיתי את הצוותים להרחיב ולשפץ במהירות האפשרית את גני הילדים"

    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש העיר ירושלים משה ליאון ניצל את ימי הקרה בעיר כאשר הילדים ספונים בבתיהם, ויצא לסיור מקיף בגני המשחקים בשכונת רמות. ראש העיר יצא לגנים יחד עם צוות לשכתו וחברי מועצת העיר הרב אלחנן גרוסבוים והגברת ימית יואלי.

    במהלך הסיור נוכח ליאון לראות את הגנים החדשים שנבנו בשנה האחרונה, ואת השיפוצים הנרחבים שנערכו בגנים הישנים לטובת תושבי השכונה. משתתפי הסיור ציינו כי "ראש העיר ממש עבר מתקן מתקן, כאילו מדובר בגן הילדים הפרטי שלו, ובחן בשבע עיניים את מצב המגלשות והנדנדות".

    כשפנקס בידו, ציין ראש העיר את המתקנים התקולים שגילה, וכן מתקנים ושטחים אחרים שניתן לשפץ ולרווח. מיד בסיום הסיור העבירו ראש העיר וצוותו את הרישומים עם הטעון שיפוץ, כשהוא דורש למהר עם השיפוצים בימים הקרובים בהם הילדים נמצאים בבית בגלל הקור הירושלמי העז.

    ראש העיר משה ליאון ציין: "שכונת רמות ותושביה קרובים לליבי, וצוות לשכתי חושבים יום ולילה כיצד להיטיב עמם, ועם הילדים הנפלאים שגרים כאן. הנחיתי את הצוותים להרחיב ולשפץ במהירות האפשרית את גני הילדים, מתוך תקווה לסיים את הכל בזמני הקור העז כשהילדים בבתים. נמשיך לעשות למען תושבי השכונה היקרים, ואני פתוח לכל פניה והערה" אמר ליאון.

     



    0 תגובות