גם בשמחות הקטנות

    עפר גדנקן No Comments on גם בשמחות הקטנות

    מרכנתיל איתכם בכל שמחה ועכשיו קל יותר לעבור למרכנתיל

    12:30
    19.03.24
    קובי פינקלר No Comments on רס״ב במיל׳ סבסטיאן איון הי"ד נפל בקרב בצפון הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בכל רגע בחיים, בין אם זו חתונה, בר מצווה, ברית מילה או אירועים משמחים אחרים, בנק מרכנתיל תמיד איתכם עם שירותים מותאמים והצעות מותאמות אישית. עכשיו זה כבר פשוט – ניתן לעבור לבנק ב'קליק' וליהנות מסל שירותים ייעודיים שיותאמו בדיוק לצרכים שלכם.

    בנק מרכנתיל, הפועל כבר שנים רבות בקרב הציבור החרדי, מכיר היטב את צרכיו הייחודיים ומתאים לו את השירותים הבנקאיים באופן מיטבי. מרכנתיל מספק ללקוחותיו מגוון רחב של שירותים בנקאיים לסיוע וליווי באירועים משמעותיים בחיים כולל באירועים משמחים הסובבים את המשפחה החרדית. בכל רגע בחיים, בין אם זו חתונה, בר מצווה, ברית מילה, שבע ברכות ושמחות אחרות העוטפות כל משפחה לאורך החיים, מרכנתיל תמיד איתכם.

    עכשיו, אחרי רפורמת ניוד בקליק בין הבנקים, ניתן לבצע מעבר לבנק מרכנתיל ב'קליק' וליהנות מיידית מסל השירותים של הבנק בהתאמה אישית לכל לקוח.

    בנק מרכנתיל משלב בין טכנולוגיה מתקדמת ושירות אישי על ידי בנקאים, המאפשרים מענה מותאם לצרכים האישיים של כל לקוח. הצטרפות לבנק מאפשרת ליהנות מהשירות האיכותי, האישי והמקצועי של מרכנתיל כבר מהרגע הראשון ולהנות מהטבות ותנאים נוחים. לפרטים כיצד עוברים בנק, פנה לבנקאי בסניף.



    0 תגובות