מקלב: "אנחנו ממתינים להתפתחויות בעניין נתניהו, הכל פתוח"

    מהדורת הבוקר 1 Comment on מקלב: "אנחנו ממתינים להתפתחויות בעניין נתניהו, הכל פתוח"

    ח"כ אורי מקלב מתייחס בריאיון ל'קול חי' לאפשרויות הפוליטיות במקרה שנתניהו יפרוש: "יהיו זעזועים במערכת הפוליטית. בנט ולפיד מנסים לשדר שממשלתם תמשיך כרגיל, לא בטוח שהיציבות הזו תישאר. אנחנו ממתינים להתפתחויות. הכל פתוח"

    צילום: פלאש 90
    12:49
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on המסר המיוחד מבית המקדש – לאימהות המנקות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אורי מקלב שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר, והתייחס לנפילת חוק הגיוס אמש: "למה שקרה אתמול יש משמעות פנים קואליציונית. זה מתכון לבקיעים בתוך הקואליציה – מה שאנחנו מייחלים כל הזמן, שהיא תתפרק מבפנים. אתמול גם אותה חברת כנסת לא הודיעה שהיא מצביעה נגד. זאת אומרת שהם יותר ויותר מוצאים את עצמם בהצבעות על חודו של קול כשהרשימה המשותפת מצביעה איתנו נגדם".

    מקלב התייחס לכך שבעצם הצבעתם בעד החוק, ברע"מ הפרו את הברית הבלתי כתובה בין החרדים לערבים: "מה שמדאיג ברע"מ זה שהם עזבו את האידיאולוגיה הפנימית שלהם והם תומכים בחוקים שהם מעולם לא הצביעו עליהם".

    הוא נשאל מה יהיה כעת בנוגע למעמדם של בחורי הישיבות: "התשובה של המדינה לבג"ץ תהיה שהחוק נפל ואני מניח שהם יקבלו עוד הארכה, הם יכולים להביא את זה מאוד מהר שוב".

    מקלב התייחס לאפשרות שנתניהו יפרוש מהפוליטיקה במסגרת עסקת טיעון: "אנחנו עוד לא יודעים מי יבחר בליכוד ומה המשמעות".

    מקלב הסביר כי ברגע שנתניהו יפרוש יפתחו אפשרויות רבות בפוליטיקה וסירב לומר האם במקרה כזה הם עשויים להכנס לממשלת בנט. "אם נתניהו עוזב אז יהיו זעזועים במערכת הפוליטית והכל יהיה פתוח. אתה יודע כמה אפשרויות יכולות להיות? בנט ולפיד מנסים לשדר שממשלתם תמשיך כרגיל, לא בטוח שהיציבות הזו תישאר. אנחנו ממתינים להתפתחויות".



    1 תגובות

    מיין תגובות