האקסטרה של תחליפי החלב עם היתרון המשולש לעיכול קל

    עפר גדנקן No Comments on האקסטרה של תחליפי החלב עם היתרון המשולש לעיכול קל

    לכל אחד יש את ה'גירסא דינקותא' שלו, את הדברים שעליהם הוא גדל. מטרנה אקסטרה קר למהדרין, בעלת היתרון המשולש לעיכול קל, הינה סדרה מתקדמת בכשרות בד"צ העדה החרדית מבית מטרנה.

    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מאז הושקה לפני שנים אחדות, מטרנה אקסטרה קר מהדרין הביאה עימה בשורה משמחת במיוחד, כאשר לראשונה הוצעה סדרת התמ"ל בכשרות בד"צ העדה החרדית עם היתרון המשולש לעיכול קל. גם כיום, מטרנה אקסטרה קר מהדרין ממשיכה לצמוח ויותר ויותר אמהות מהמגזר החרדי בוחרות בה.

    סדרת מטרנה אקסטרה קר מהדרין מכילה שילוב רכיבים ייחודי: פרוביוטיקה, סיבים פרה ביוטיים מסוג FOS ושמן בטאפלמיטט*

    כשמדברים על תזונת תינוקות חשוב להדגיש שההזנה הטבעית היא הטובה והמומלצת ביותר לתינוק, בשל יתרונותיה הרבים – מהווה הזנה מיטבית המספקת את כל צרכי התינוק, קלה לעיכול, תורמת להתפתחות, וגם מכילה רכיבים התורמים לחיזוק ההגנה החיסונית של התינוק, כמו למשל נוגדנים וחיידקים פרוביוטיים. עם זאת, במקרים בהם הזנה טבעית אינה מתאפשרת, התמ"ל משמש להזנת התינוק ומספק לתינוק רכיבים החיוניים בשלב זה של החיים.

    מטרנה, המזינה את תינוקות הציבור החרדי מזה דורות רבים ומהווה את הבחירה של מרבית האימהות בישראל, מחויבת הן לאיכות והן לכשרות מהודרת ומשקיעה בפיתוח מוצריה כדי להציע מגוון רחב בכשרות בד"צ העדה החרדית.

    לתשומת לב – חלב אם הוא המזון הטוב ביותר לתינוק

    *בשלב 1



    0 תגובות