עו"ד פלדמן: "הסדרי טיעון יוצרים יחס ציני למערכת המשפט"

    אסתי פלד 1 Comment on עו"ד פלדמן: "הסדרי טיעון יוצרים יחס ציני למערכת המשפט"

    עו"ד אביגדור פלדמן בריאיון ל"מהדורה המרכזית" ממליץ לראש הממשלה לשעבר להמשיך במשפט ומסביר מדוע הסדרי טיעון יוצרים תמונה עגומה על מערכת המשפט

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עו"ד אביגדור פלדמן התראיין הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס להסדר הטיעון של נתניהו, "להמשיך במשפט, אני יכול להבין אותו, אנשים לא מאמינים בבתי המשפט, הדבר הזה מאוד בעייתי וזה מקלקל את מערכת המשפט. הדבר הזה שמאיימים על נאשם או שתודה בעבירה פחות חמורה או שבית המשפט ישלח אותך לעונש יותר חמור".

    לדעתו של אביגדור פלדמן אין כלום בתיק אלף, "תיק 1000 לא היה נגמר בישיבה בכלא, זה בכלל לא היה צריך להיות מוגש בכלל, זה התנהגות שרחוקה משחיתות חמורה בכלל. תיק ארבעת אלפים שם הבעיה, אכן שונא מתנות יחיה אבל זה חלק משגרת ההתנהלות במדינה".

    עו"ד פלדמן מוסיף ומסביר על הסדרי הטיעון, "הסדרי טיעון גם של נתניהו וגם של אחרים, יוצרים יחס ציני לבית המשפט. כי זה אומר אין לי מה לחפש בבית המשפט, אם יש לי עורך דין שהוא יוצא פרקליטות הסיכוי שלך להשיג הסדר טיעון נוח יותר הוא גדול יותר. ואם יש לך עו"ד שאינו מהפרקליטות יגידו לו בשביל מה שנעשה איתך הסדר טיעון נלך לבית משפט".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אמאאא איזה מפחיד הפרצוף שלווווו…🥶🥶🥶