ש"ס בתגובה: "עבאס גם אכל את הדגים וגם הצביע נגד מצפונו"

    איתי גדסי No Comments on ש"ס בתגובה: "עבאס גם אכל את הדגים וגם הצביע נגד מצפונו"

    התגובות להפלת חוק הגיוס: סמוטוריץ': ""הממשלה הזו לא תחזיק מעמד הרבה זמן. היא תיפול בעזרת השם מהר מאוד ואנחנו נחזור להוביל את מדינת ישראל"

    צילום: פלאש 90
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הדרמה במליאת הכנסת בנפילת חוק הגיוס בקריאה ראשונה, בזכותם של ח"כ ג'ידא זועבי ממרצ וח"כ מאזן גנאים מרע"מ, מבוכה בקואליציה. שר הביטחון בני גנץ יצטרך להיערך מחדש אם בכלל לאור ההתנגדות העיקשת של חברי מרצ ורע"מ להצביע על חוק שיגייס מיעוט לצה"ל. ח"כ דרעי איים על חברי רע"מ כי אם יתמכו בחוק החרדים ילחמו להעביר חוק שייגייס ערבים לצה"ל.

    דרעי כתב, "אני פונה לחברי רע״מ, אין לכם זכות מוסרית להחליט על יהודים וחרדים מי ישרת בצבא ומי לא! זה קו אדום! אם תרימו יד בעד חוק הגיוס, לא נרפה מכל פעולה אפשרית בבג״צ בשביל שיגייסו ערבים לצבא".

    סיעת ש״ס מסרה בתגובה לנפילת חוק הגיוס: "החוק הפוליטי של לפיד וליברמן שכולו התעמרות בבני הישיבות – נפל במליאה. במדינת היהודים לא יגבילו לומדי תורה. תודה מיוחדת לח״כ רינאווי על התנגדותה לחוק (היא נימקה: עשיתי זאת בשביל ח״כ ינון אזולאי שהוא אדם הגון). ולאדון עבאס, שגם אכל את הדגים וגם הצביע נגד מצפונו, כדאי שיבין שכסף לא קונה הכל".

    יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ אמר בתגובת להפלת חוק הגיוס: "שוב הצד השמאלי בקואליציה עושה מה שהוא רוצה. ורק הצד ה"ימני" ימשיך לישר קו עם הגחמות של עבאס ויאיר גולן ולא יעמוד על שלו. פשוט כי זה כבר לא שלו. לא נשארו להם ערכים או דרך. רק הכיסא".

    עוד הוסיף, "‏הממשלה הזו לא תחזיק מעמד הרבה זמן. היא תיפול בעזרת השם מהר מאוד ואנחנו נחזור להוביל את מדינת ישראל".



    0 תגובות