מזכירת הכנסת מסיימת את תפקידה: עו"ד דן מרזוק ישמש כמזכיר החדש

    איתי גדסי No Comments on מזכירת הכנסת מסיימת את תפקידה: עו"ד דן מרזוק ישמש כמזכיר החדש
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יושב-ראש הכנסת, ח״כ מיקי לוי הודיע היום (שני) בישיבה שקיים עם סגניו בכנסת, כי בכוונתו להביא לאישורה של נשיאות הכנסת את החלטתו למנות את עו"ד דן מרזוק למזכיר הכנסת החדש.

    בחירה זו, אשר נעשתה לראשונה בתולדות הכנסת, לאחר הליך מיון מקצועי, בסיועה של ועדה ציבורית מייעצת בה כיהנו שר המשפטים וחבר הכנסת לשעבר, דן מרידור ופרופסור סוזי נבות, תובא לאישורה של נשיאות הכנסת שתתכנס היום בצהריים. עו"ד דן מרזוק יחליף בתפקידו את מזכירת הכנסת, ירדנה מלר הורוביץ, אשר תסיים בסופו של חודש מרץ הקרוב 45 שנות שירות בכנסת, מתוכן 12 שנים כמזכירת הכנסת.

    עו"ד דן מרזוק הוא בעל תואר ראשון במשפטים מהמסלול האקדמי של המכללה למנהל ותואר מוסמך במשפט ציבורי בתוכנית המשותפת של אוניברסיטת תל אביב ואוניברסיטת Northwestern בשיקגו. עו״ד מרזוק שירת כ-14 שנים בכנסת, מהן 3 שנים כעוזר למזכיר הכנסת וכ-10 שנים כעוזר בכיר ליועץ המשפטי של הכנסת, עו"ד איל ינון; במסגרת זו מילא שורה של תפקידים מרכזיים בייעוץ המשפטי של הכנסת. כיום, מרזוק משמש כעו״ד פרטי וכמרצה מן החוץ באוניברסיטת חיפה.

    יו"ר הכנסת, ח"כ מיקי לוי: "אני גאה ושמח להביא ביום חגה של הכנסת את מינויו של מזכיר הכנסת החדש. מדובר בבחירה ראוייה ובהליך מקצועי שנעשה לאחד התפקידים המרכזיים והקריטיים בתפקוד הכנסת. המורכבות הפרלמנטרית והחוקתית במליאת הכנסת ובוועדותיה, חייבו בחירה של מזכיר כנסת בעל ניסיון עשיר, המכיר את רזי עבודת הכנסת ובקיא ביחסי כנסת-ממשלה. בהזדמנות זו אני מבקש להודות מקרב לב לירדנה מלר הורוביץ על שנות שירותה הרבות במשכן, במגוון תפקידים ובפרט כמזכירת הכנסת ב-12 השנים האחרונות; תפקיד אותו ביצעה במסירות, במקצועיות, ביושר וללא משוא פנים".



    0 תגובות