- רדיו קול חי - -

מארגן התרומות לנתניהו במהדורה: "המשפט נגד כולנו"

צילום: פלאש 90

ברל'ה קרומבי שמנהל את האיסוף הכספי עבור משפטו של יו"ר הממשלה לשעבר אמר הערב במהדורה המרכזית: "אותי לא מעניין כמה כסף לנתניהו, אותי מעניין התחושה של מאות אלפי ישראלים שלא רק נתניהו יושב על ספסל הנאשמים אלא כל מחנה הימין, המחנה הלאומי והאמוני. אני מרגיש שלא רק נתניהו יושב על ספסל הנאשמים אלא גם אני ואני רוצה להיות שותף לזה".

"אביחי מנדלבליט, שי ניצן ורוני אלשייך הוציאו חמש מאות מיליון שקלים מכיסינו, קופת המדינה לצורך החקירות, יש פה תפירת תיקים מכוונת זדונית ומרושעת נגד מנהיג מחנה הימין נתניהו לא יכול היה לבקש הלוואה מבן דוד שלו, עשינו הכל כחוק, יש כאן תרומות פחות מחמשת אלפים שקלים לכל אחד" אמר קרומבי.

"בנימין נתניהו שווה שבעים מיליון שקלים, ראיתי פרסומים ברשתות "מנצלים את ישראל השנייה והענייה". זו תפיסה שמאלנית שרוצה את המנהיגים שלה עניים ומסכנים ולא מוצלחים – אני רוצה שהמנהיגים שלי יהיו מוצלחים ועשירים".

"זו אגב, שיטה חרדית. כשקנסו את מארגני הפגנת המיליון נרתמו בני הציבור החרדי, כל אחד תרם עשרה שקלים למימון ההוצאות כך גם כאן. לא שילמנו על פירסום, פשוט תוך שעות זה עף מפה לאוזן ואנשים פשוט תרמו. בפעם האחרונה שהסתכלתי היה יותר מששת אלפים תורמים".