נגנבו והוסתרו בתוך מזוודה: השוטרים השיבו את 3 ספרי התורה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on נגנבו והוסתרו בתוך מזוודה: השוטרים השיבו את 3 ספרי התורה

    במשטרה פתחה בחקירה לאחר שדווח על גניבת 3 ספרי תורה מבית כנסת בירושלים. לאחר שעלו על זהות הגנב, החשוד נעצר ולאחר חיפוש אותרו 3 ספרי התורה שהושבו היום לגבאים

    צילום: דוברות המשטרה
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שוטרי משטרת ישראל מתחנת לב הבירה, השיבו היום (חמישי) לידיו של גבאי בית כנסת בירושלים שלושה ספרי תורה בשווי רב, זאת לאחר שאותרו אתמול בחיפוש משטרתי בסמוך לביתו של החשוד כשהם מוסתרים בתוך מזוודה.

    החקירה החלה במשטרה לאחר שגבאי בית הכנסת דיווח למשטרה כי בית הכנסת נפרץ בסוף השבוע האחרון על ידי חשוד שנטל מתוך היכל הקודש שלושה ספרי תורה, אותם הכניס לתוך שקיות אשפה ועזב את המקום. אתמול נעצר החשוד במעשה על ידי שוטרי מחוז ירושלים מתחנת לב הבירה והוא הועבר לחקירה במשטרה.

    לאחר מעצר החשוד, חוקרי המשטרה הצליחו לאתר ולהתחקות אחר מקום המסתור של ספרי התורה בו הסתיר החשוד אותם החשוד. בחיפוש שנערך במקום ע"י השוטרים, אותרה מזוודה ובה שלושת ספרי התורה שהושבו הבוקר לידיו של גבאי בית הכנסת ע"י פיקוד תחנת המשטרה לב הבירה.

    קצין אח"מ תחנת לב הבירה, סנ"צ ליאור בן שלום אמר על האירוע: "שוטרי תחנת לב הבירה החלו בביצוע פעולות חקירה מהירות שהובילו אתמול למעצרו של חשוד במעשה. לאחר חקירה מאומצת, הצליחו חוקרי המשטרה לאתר את ספרי התורה מוסלקים במחסן בעיר והבוקר הושבו הספרים לבעליהם. משטרת ישראל ומחוז ירושלים ימשיכו לפעול בנחישות כנגד עבריינים בכלל ועברייני רכוש בפרט".



    0 תגובות