- רדיו קול חי - -

ח"כ סטרוק: "הפסקת הנטיעות בגלל הכניעה לטרור של רע"מ"

צילום: פלאש 90

יו"ר סיעת הציונות הדתית ח"כ אורית סטרוק, התראיינה הערב (רביעי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחסה למאבק על אדמות המדינה מול הפזורה הבדואית בנגב, "אנחנו נצא מחר לסיור חירום בשטח, לראות ולצלם. יש שם עבודה לשבועות של עבודה ולא לשלושה ימים כפי שאמרו. הפסיקו את זה בגלל הכניעה לטרור של רע"מ. זה פרוטקשן וכניעה מבישה בעיצומו של חודש שבט. הנטיעות הם בשביל שמירה על קרקעות הלאום".

על החרמת ההצבעות ע"י אורבך במליאה, "יש לקוות מאוד שזה הסוף, כי אם זה לא הסוף, אז קואליציה עם רע"מ זה כניעה מתמשכת ומדורגת שכל כניעה זה פלטפורמה לכניעה הבאה, וזו כניעה לתנועה האיסלאמית. רק לפני שבועיים העבירו את חוק החשמל המזעזע. אני לא מצליחה להבין את ניר אורבך. תעזוב בשביל שיחדשו את הנטיעות או בשביל הישיבה בחומש, אתה עוזב בשביל שרע"מ יחזרו להצביע?".

על אפשרות של פשרה על הישיבה בחומש אמרה סטרוק, "אני מאוד מקווה שידידי יוסי דגן ראש המועצה בשומרון, שלא יכנע בעניין הזה. שלא יסכים לכל מיני קומבינות שמשאירות את חומש ללא ישיבה וללא נוכחות יהודית. הישיבה החומש או הנסיגה או העקירה שלה, זה בעצם הליכת המשך של הגירוש של שרון וזה בלתי נסבל בכל קני מידה".

עוד הוסיפה סטרוק וקראה לחברי ימינה, "אני קוראת לכולם להיות עבאסים, על נטיעות בנגב  הוא לא מגיע למליאה, ועל הגירוש מחומש אתם לא מחרימים את המליאה? מה קרה תהיו קצת עבאסים".