בגלל הכאוס בקואליציה: רצף ניצחונות של האופוזיציה בכנסת

    איתי גדסי No Comments on בגלל הכאוס בקואליציה: רצף ניצחונות של האופוזיציה בכנסת

    בגלל החרם של רע"מ את ההצבעות בכנסת בגלל הנטיעות בנגב, הקואליציה סופגת הפסדים בקצב מסחרר במליאה והאופוזיציה העבירה כבר 8 חוקים

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע החרמת רע"מ את ההצבעות בכנסת בגלל נטיעות העצים ע" המדינה בנגב, היום (רביעי) הקואליציה משותקת לחלוטין, עד כה סה"כ 8 הצעות של האופוזיציה אושרו, מדובר על חמישה חוקים שונים, כאשר לשלושה מהם הוצמדו חוקים דומים שגם הם זכו לרוב בהצבעות.

    יו"ר סיעת הליכוד ומרכז האופוזיציה, ח"כ יריב לוין, אמר בתגובה על רצף הניצחונות של האופוזיציה במליאה: "היום הוכח שוב – הממשלה הנוכחית היא ממשלת כאוס. בקורונה, בנגב, וגם בכנסת. אפס ניהול, אפס מנהיגות. ישראל זקוקה לממשלה עם כיוון ברור. לממשלה חזקה".

    לוין הוסיף, "נמשיך להאבק בכנסת בימים ובלילות, נחליף את הממשלה הזו, ונחזיר את ניהול המדינה למסלול".

    לדוגמא, לפני זמן קצר עבר הצעת לפריסת תשלומי חשמל של חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי. על פי החוק חייב ספק שירות חיוני לאפשר לצרכן חשמל לפרוס לתשלומים את התשלום בעד צריכת חשמל ללא עמלה או ריבית.

    בדברי ההסבר להצעה נכתב: "כיום, ספק שירות חיוני המחזיק ברישיון לניהול, להולכה או לחלוקה של חשמל לא מאפשר לצרכן לשלם את חשבון החשמל באמצעות פריסה לתשלומים".

    עוד הוסבר כי "צרכנים אשר אין ביכולתם לשלם את חשבון החשמל במלואו, נאלצים לבצע תשלום בקרדיט, באמצעות כרטיס אשראי, המאפשר לפרוס את הסכום בממוצע תשלומים של בין 12 ל-18 חודשים ואף יותר, בהתאם לתנאי החשבון של הלקוח. באופן זה, חברת החשמל מקבלת את מלוא סכום התשלום מראש מחברת האשראי, אך מבחינת הצרכן – מדובר בהלוואה לכל דבר הנושאת ריבית שנתית שקובעת חברת כרטיס האשראי המגיעה לשיעורים של כ-13%-12% לשנה".



    0 תגובות