ח"כ טור-פז: "מערכת החינוך צריכה להישאר פתוחה, הרב קנייבסקי צדק"

    מהדורת הבוקר 2 Comment on ח"כ טור-פז: "מערכת החינוך צריכה להישאר פתוחה, הרב קנייבסקי צדק"

    ח"כ משה קינלי טור פז בריאיון ל'קול חי': "הרב קנייבסקי צדק כשהורה להשאיר את בתי הספר פתוחים; גם הכלכלה בסך הכל פתוחה. האופציה השניה היא שנאבד ארבעה מיליארד שקלים מידי יום"

    צילום: Miriam Alster/FLASH90
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ משה קינלי טור פז שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר וקרא לציבור לציית להנחיות הקורונה. "אנחנו צריכים לשמור על עצמנו, להתחסן ולהקשיב להנחיות. בניגוד לממשלה הקודמת אנחנו משאירים את בתי הספר פתוחים. אמרתי בזמנו ואני אומר גם עכשיו שהרב קנייבסקי צדק".

    "מערכת החינוך צריכה להישאר פתוחה ככל הניתן", אומר טור פז. "גם הכלכלה בסך הכל פתוחה ועכשיו אנחנו נאשר פיצויים לעסקים שזקוקים לכך. האופציה השניה (סגר) היא שנאבד ארבעה מיליארד שקלים מידי יום".

    טור פז מתח ביקורת על תכנית ה'מענק לכל אזרח' של נתניהו בתקופת תחילת הקורונה: "ה-500/700 שקלים שחילק בזמנו נתניהו לכל אזרח לא היו הדרך הנכונה. אני למשל לא הייתי זקוק לזה. בסוף, כשאתה מחלק כסף מהמדינה זה יוצא מהכיס של כולנו וזו לא דרך חכמה".

    הוא פירט את הנזק שזה עשה לטענתו: "כשהגענו לתקציב המדינה נאלצנו להתמודד עם בור של 180 מיליארד שקל. חמישה מיליארד מזה היו בגלל המענקים האלו. יש לי דברים יותר טובים לעשות איתם".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      ברור שהרב קניבסקי צדק!!!

    2. 1

      הרב קניבסקי תמיד צודק!!!!
      ולא משנה מה הוא יגיד הוא תמיד צודק!!!!!!
      (ןלא צרך אישור של אף אחד)