מכשיר המייצר מים מהאוויר: ההשקה בבית הספר בפתח תקווה

    אבי יעקב 1 Comment on מכשיר המייצר מים מהאוויר: ההשקה בבית הספר בפתח תקווה

    האירוע הוא חלק מהשקת חזון איכות הסביבה והשמירה על הטבע של בית הספר, ובטקס שהתקיים באוויר הפתוח לפי הנחיות משרד הבריאות השתתפו תלמידים והנהלת בית הספר | מנכ"ל רשת 'שובו' הרב גוטרמן הזכיר לנוכחים שהראשון שהוציא מים מהסלע במדבר היה משה רבינו

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשבוע שעבר (יום ה׳) התקיים בבית הספר "שובו" בפתח תקווה טקס חגיגי בו הושק מכשיר חדשני המייצר מי שתייה מעושרים במינרלים מהאוויר של חברת Watergen הישראלית. האירוע הוא חלק מהשקת חזון איכות הסביבה והשמירה על הטבע של בית הספר, ובטקס שהתקיים באוויר הפתוח לפי הנחיות משרד הבריאות השתתפו תלמידים והנהלת בית הספר, הנשיא והבעלים של חברת Watergen ד"ר מיכאל מירילשוילי, הרב גוטרמן, ח"כ יבגני סובה (ישראל ביתנו), מנכ״ל רשת שובו הרב חיים מיכאל גוטרמן, הגברת דגנית טל מנהלת אגף איכות הסביבה בעיריית פתח תקווה.

    החברה מייצרת מכשירים המפיקים מי שתייה נקיים וטעימים מהלחות שבאוויר, מעושרים במינרלים, ללא צורך בחיבור לצנרת מים, ופתרונות החברה מוגנים בפטנטים עולמים. מכשיר ה-GEN-M שהותקן בביה"ס נתרם ע"י ד"ר מיכאל מירילשוילי, פילנתרופ, נשיא והבעלים של החברה. המכשיר מייצר עד 800 ליטר מים מעושרים במינרלים ביום, ויספק מי שתייה מצוננים ומועשרים בוויטמינים לכל תלמידי בית הספר. במסגרת האירוע, חולקו בקבוקים רב-פעמיים לתלמידים אותם יוכלו למלא במים מהמכשיר במהלך יום הלימודים, בכך הופך בית הספר "שובו" למוסד חינוכי חדשני בנושא הסביבה ומבטל השימוש בבקבוקי פלסטיק, ומנחיל לתלמידים ערכים של קיימות וחדשנות.

    מנכ"ל רשת 'שובו' הרב גוטרמן הזכיר לנוכחים שהראשון שהוציא מים מהסלע במדבר היה משה רבינו. הוא הסביר לנוכחים על החזון של ד״ר מירילשוילי ללכת בדרכי אבות ולהביא מים גם למקומות נדחים בעולם בהם אין מים איכותיים נגישים, כמו באפריקה ואזורים אחרים. הד"ר הביע את התפעלותו מסביבת הלימודים, ושמח לראות מאות תלמידים שותים מים מהמכשיר, והודיע לתלמידים ולהנהלת הרשת, כי בעקבות האירוע המרגש, הוא יתרום מכשירים נוספים לשאר בתי הספר של הרשת.

    חברת Watergen מייצרת ומספקת מקור מים חדש לעולם, היא ידידותית לסביבה, יעילה וחסכונית מבחינה אנרגטית. טכנולוגיית הפטנט החדשנית של החברה, ה- GENius, מפיקה מי שתייה מהאוויר שסביבנו באמצעות תהליך העיבוי. המים המופקים עוברים סינון והוספה של מינרלים (קלציום ומגנזיום) ומסתחררים סביב מנורת UV על מנת לשמור על מים ברמה הכי גבוהה שיש. במחקר ראשון מסוגו בעולם שערכה אוניברסיטת תל אביב נמצא כי מים אשר הופקו מהאוויר בלב אזור עירוני ע"י הטכנולוגיה של החברה עמדו בכל תקנות מי השתייה המחמירות ללא צורך בפילטרציה של המים. הטכנולוגיה הישראלית מהווה פתרון חדשני למחסור המים העולמי והינה היחידה אשר מוסיפה מים לעולם.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      לא המציא שום דבר, ממחזר טכנולוגיה ישנה של הפירת לחות לאויר ללא מינרלים.. סתם דוחף את זה בכח אחרי שרכש את החברה ונתקע איתה…