העצמאים הפגינו מחוץ לביתו של שר הבריאות: "נערכים למאבק ארוך"

    צבי טסלר No Comments on העצמאים הפגינו מחוץ לביתו של שר הבריאות: "נערכים למאבק ארוך"
    צילום: רוזנבאום תקשורת
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעלי עסקים מתחום האירועים, בהם בעלי אולמות, מפיקים וספקים הפגינו הבוקר מחוץ לביתו של שר הבריאות כנגד התנהלות ממשלת ישראל בצילו של הגל החמישי של הקורונה. המפגינים מסבירים כי ענף האירועים מושבת לחלוטין, וכי אירועים בוטלו עד לאחר חג הפורים, דבר שמביא לאובדן הכנסות כבד ולקריסה כלכלית של מאות אלפי עובדי הענף.

    המצב לדבריהם קשה עוד יותר, שכן לצד אובדן ההכנסות ממשיכים בעלי העסקים לשלם תשלומי מיסים ותקורות גבוהות, כשבמקרים מסוימים כמו אצל בעלי האולמות וגני האירועים, הוצאות אלו מגיעים גם למאות אלפי שקלים בחודש.

    במטה המאבק מסבירים כי "המחאה הבוקר מסמלת עד תחילת מאבק של ציבור העצמאיים וחזרתם הצפויה לרחובות בתקופה הקרובה, זאת כל עוד שתמשיך ממשלת ישראל להתעמר בהם ולהימנע מלפצות אותם על הנזקים הכבדים".

    מפיק האירועים וממובילי מטה המאבק להצלת עולם האירועים אלירן ברדוגו: "אחרי שבראשון הגשנו תלונות במשטרה כנגד שר הבריאות, הבוקר הגענו לעשות לו השכמה ולהסביר לו שכמו שאנחנו לא מצליחים לישון מרוב שאנחנו טרודים, ככה גם הוא וחבריו לממשלה לא יוכלו לישון, אנחנו נערכים למאבק ארוך, השטח דורש תשובות ואנחנו נדאג שיקבל".

    מנכ"ל איגוד האולמות וגני האירועים אבירם אלון: "ענף האירועים כולל בתוכו מאות אלפי עובדים ובעלי עסקים, רבים מדי מהם צללו שנתיים האחרונות עמוק מתחת לקו העוני, אנחנו מודיעים לממשלת ישראל- אין לנו ולא יהיה לנו הפעם אורח רוח או סבלנות, ממשלת ההנחיות תבין שאם היא סגרה אותנו היא גם תפצה, אנחנו שבענו מהבטחות ומאחיזות עיניים, וכמו שאמר פעם ראש הממשלה לפני שנבחר- 'לא פרנסה- לא מעניין".



    0 תגובות