בנט בוועדת חוץ וביטחון: "ישראל תמשיך לשמור על חופש פעולה מלא"

    אבי רבינא 3 Comment on בנט בוועדת חוץ וביטחון: "ישראל תמשיך לשמור על חופש פעולה מלא"

    ראש הממשלה הופיע לראשונה בפני ועדת החוץ והביטחון של הכנסת והתייחס לשיחות הגרעין בווינה: "אנחנו בהחלט מוטרדים. חשוב לי לומר ולהבהיר בצורה שלא משתמעת לשתי פנים: ישראל איננה צד להסכמים, ישראל איננה מחויבת למה שיירשם בהסכמים אם הם ייחתמו, וישראל תמשיך לשמור על חופש פעולה מלא, בכל מקום ובכל זמן, בלי מגבלות"

    צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ
    13:07
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on עשרות אמצעי לחימה אותרו בפשיטה על בית חולים אל אמל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה, נפתלי בנט, הופיע היום (שני) לראשונה בפני ועדת החוץ והביטחון של הכנסת. "אני שמח להיות כאן, אני רואה חשיבות גדולה לפיקוח פרלמנטרי של הכנסת על עבודת הממשלה בכל התחומים, וכמובן בקודש הקודשים – שזה הביטחון הלאומי הישראלי", פתח בנט.

    "מצב הביטחון הלאומי של ישראל הוא טוב ונמצא במגמת התחזקות, עם לא מעט אתגרים שנפרט מאוחר יותר. החשיבות המרכזית השנה היא בייצוב המערכת הישראלית. המערכת הישראלית הייתה בסחרור של מספר שנים, מה שפגע פגיעה חמורה בביטחון הלאומי הישראלי, על כל מימדיו.

    "ייצבנו את המערכת, העברנו תקציב, כלכלת ישראל איתנה ונמצאת בצמיחה של כ-7% בזכות המדיניות שלנו נגד סגרים, מה שאיפשר לכלכלה לחזור לעצמה.

    "בזכות הצמיחה הזו אנחנו לוקחים לא מעט כסף ומשקיעים בהתעצמות ביטחונית של צה"ל וכלל מערכת הביטחון, הייתי אומר התעצמות שלא ראינו שנים. ההתעצמות הזו חשובה לקיומנו, ואני מאוד שמח עליה ונחוש להשלים אותה מהר.

    "בראש רשימת האתגרים שלנו ניצבת איראן. איראן היא ראש התמנון שמשגר לעברנו, לכל גבולותינו, יריבים ו׳פרוקסים׳ וזרועות שלה.

    "אנחנו מתמודדים יומם וליל מול איראן ומול גרורותיה. אנחנו עושים פה שינוי של מעבר לתפיסה של מתקפה רציפה ולא רק מגננה רציפה.

    ביחס לשיחות בווינה, שיחות הגרעין – אנחנו בהחלט מוטרדים. חשוב לי לומר ולהבהיר פה בצורה שלא משתמעת לשתי פנים: ישראל איננה צד להסכמים, ישראל איננה מחויבת למה שיירשם בהסכמים אם הם ייחתמו, וישראל תמשיך לשמור על חופש פעולה מלא בכל מקום ובכל זמן בלי מגבלות".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      שקרן, נוכל ופחדן!!!
      על מי אתה עובד? פודל חסר עמוד שידרה!!!
      הרי אם לא תקבל אישור מהמנ"כל עבאס,
      לא תקיים שום מילה שלך….

      1. מה אתה כל כך עצבני תפסיק לתמוך בביביזם

    2. 2

      עזוב נפתלי בוטן לך תתעסק בלשכנע קטינים להתחסן הולך ומשמין מיום ליום גמר לנו את האוכל במדינה