ח"כ סופר הגיע לנחם את משפחת בן ה-4 שנהרג: "מטריד מאוד"

    איתי גדסי No Comments on ח"כ סופר הגיע לנחם את משפחת בן ה-4 שנהרג: "מטריד מאוד"

    ח"כ סופר כתב לאחר הביקור: "אין דבר שיוכל להחזיר את עמאר למשפחתו ולהוריו, אך הרצח המזעזע הזה צריך להוות קריאת השכמה לממשלת ישראל ולמנהיגי החברה הערבית בדבר הפעולות שחייבות להיעשות באופן מידי"

    21:48
    16.04.24
    נתי קאליש No Comments on "מקרה נדיר": נעצר אנטישמי שריסס כתובות נאצה באומן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אופיר סופר (הציונות הדתית) הגיע היום (ראשון) לנחם את משפחתו של עמאר חוג'יראת, בן ה-4 שנורה למוות בשבוע שעבר בגן משחקים בביר אל-מכסור כתוצאה מכדור שנורה לעברו בטעות.

    "הגעתי לנחם הבוקר את משפחתו של עמאר חוג'יראת. עמאר, ילד בן 4 בלבד שנורה למוות בגן משחקים בביר אל-מכסור", כתב סופר. "הביקור לא היה פשוט עבורי. הישוב ביר אל-מכסור קרוב למקום מגוריי והפגיעות שגורמת הפשיעה המשתוללת במגזר הערבי ושגבו הפעם את חייו של עמאר בן ה- 4 בלבד קרובות לליבי ומטרידות אותי מאוד".

    "אין דבר שיוכל להחזיר את עמאר למשפחתו ולהוריו, אך הרצח המזעזע הזה צריך להוות קריאת השכמה לממשלת ישראל ולמנהיגי החברה הערבית בדבר הפעולות שחייבות להיעשות באופן מידי", הוסיף ח"כ סופר.

    לדבריו "סדר הכוחות הנוכחי של המשטרה קטן משמעותית מסדר הכוחות הנדרש לטיפול באתגרים המונחים לפתחה של מדינת ישראל. נדרש גיוס דחוף של אלפי שוטרים שיתפרשו בהתאם למשימות הדחופות העומדות לפתחה של ממשלת ישראל – ובראשן הטיפול בפשיעה במגזר הערבי.

    עוד כתב סופר: "בניגוד מוחלט לקולות העולים מתוך המגזר הערבי, נראה כי מנהיגי המגזר טרם הפנימו את הצורך הדחוף בנוכחותם והשפעתם דווקא במקומות החברתיים והכואבים של החברה. נדרשת הנהגה שיודעת לשים את הדברים הנמצאים בראש סדרי העדיפויות של החברה הערבית בראש סדר העדיפויות שלה.

    כמו כן "לצד התקציבים אותם מזרימה ממשלת ישראל לטיפול בפשיעה, יש לתת מענים חינוכיים, תרבותיים, חברתיים וכלכליים משמעותיים על מנת שהבעיה תטופל משורש העניין.

    לסיום, כתב סופר: "לכל ילדה וילד מגיעה הזכות לשחק בגן המשחקים ללא כל פחד. לאזרחי ישראל הערבים מגיע לחיות ללא פחד. כולי תפילה שעמאר יהיה הקורבן האחרון של הפשיעה המשתוללת".

    ח"כ אורית סטרוק שיבחה את סופר על הביקור: "ילד בן 4 לא אמור למות מ"כדורים טועים" בגינת המשחקים. הישובים הערבים לא אמורים להיות רוויים בנשק לא חוקי.

    כבר חצי שנה אנחנו שומעים שהממשלה מתכוונת לטפל טיפול שורש בבעיה הזו. בינתיים – ללא תוצאות. ביום שני הקרוב נתכנס שוב בוועדה לביטחון פנים לבדוק מה באמת נעשה".



    0 תגובות