מלכיאלי: "האלימות המשטרתית תימשך כל עוד מח"ש לא מתפקדת"

    אסתי פלד 1 Comment on מלכיאלי: "האלימות המשטרתית תימשך כל עוד מח"ש לא מתפקדת"

    ח"כ מיכאל מלכיאלי בשיחה עם 'קול חי': "אנחנו רוצים שתהיה משטרה חזקה, אבל כשבנאדם נכנס לניידת ופראי אדם דורכים לו על הראש ומפרקים אותו בלי שום סיבה – איזה אמון יכול להיות בה?" 

    ח"כ מיכאל מלכיאלי צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ח"כ מיכאל מלכיאלי שוחח עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על אלימות המשטרה ואירועי הימים האחרונים: "דמנו הותר. זו אותה משטרה של המכתזית בירושלים, אותה משטרה שהוציאה מהמיטה אדם מוגבל באמצע הלילה וזרקה אותו בלי טיפול ואותה משטרה שהשתוללה בנתיבות. אם מספרים לנו שזה המאבטחים אז אני דורש מהמשטרה לעצור היום את מנהל אותה חברת אבטחה ואת אותם מאבטחים שעשו הכל כדי להכשיל את ההילולא שהתנהלה בצורה טובה".

    "אני לא מקבל את התשובה שזה היה נער פורע", אומר מלכיאלי. "יש דרך לטפל ואם הם לא עושים את זה הם נכשלים. שהמשטרה תבדוק כמה אזרחים הגישו נגדה תלונות במח"ש ואחרי כמה זמן התיק נסגר בלא כלום. אלי הגיעו במרוצת השנים עשרות פניות על דברים שקרו ומח"ש סגרו מחוסר עניין לציבור".

    "זה קרה אתמול וזה יקרה מחר, כל עוד לא נראה את מח"ש עם שיניים", מזהיר מלכיאלי. "אנחנו רוצים שתהיה משטרה חזקה, אבל כשבנאדם נכנס לניידת ופראי אדם דורכים לו על הראש ומפרקים אותו בלי שום סיבה – איזה אמון יכול להיות בה?"



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מלכיאלי אתה מלך!!!!!!!!!