7 הרוגים ו-3 פצועים בתאונה קשה בבקעת הירדן

    בנצי לייזרוביץ No Comments on 7 הרוגים ו-3 פצועים בתאונה קשה בבקעת הירדן

    חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל נאלצו לקבוע את מותם של 7 מהפצועים ופינו לבתי חולים במסוקים 3 פצועים, בהם צעיר כבן 18 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית במסוק מד"א לבי"ח הדסה עין כרם, גבר כבן 20 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית וגבר כבן 35 במצב בינוני חבלות בפלג גופו העליון במסוק צבאי

    צילום: כבאות והצלה לישראל מחוז יו"ש
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    7 פלסטינאים נהרגו ו-2 נפצעו באורח אנוש ואחד נפצע באורח בינוני בתאונת דרכים חזיתית בין משאית לרכב הסעות בצומת פצאל, בחיבור בין כביש 90 לכביש 505 לכיוון מעלה אפרים. כוחות כבאות והצלה חילצו לכודים בזירה.

    חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל נאלצו לקבוע את מותם של 7 מהפצועים ופינו לבתי חולים במסוקים 3 פצועים, בהם צעיר כבן 18 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית במסוק מד"א לבי"ח הדסה עין כרם, גבר כבן 20 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית וגבר כבן 35 במצב בינוני חבלות בפלג גופו העליון במסוק צבאי.

    פראמדיק מד"א יונתן שנבאי: "כשהגענו למקום המראה היה מזעזע. ראינו משאית ורכב פרטי מעוך בצד הכביש. 10 פצועים, מהם 7 נפגעים במצב אנוש היו חלקם מחוץ לרכב וחלקם לוכדים ברכב. עשינו מיון ראשוני מהיר במקום וביצענו בדיקות רפואיות, יחד עם כוח רפואה של צה"ל הענקנו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה שבסופן נאלצנו לקבוע את מותם של 7 מהנפגעים. צעיר כבן 18 ששכב על הכביש וסבל מפגיעה רב מערכתית הועבר למסוק מד"א שנחת במסלול המירוצים ופונה במצב קשה לבי"ח הדסה עין כרם כשהוא מורדם ומונשם. צעיר כבן 18 במצב קשה שסבל מפגיעה רב מערכתית קשה וגבר כבן 30 במצב בינוני פונו במסוק צבאי לבי"ח".

    צילום: כבאות והצלה לישראל מחוז יו"ש

    כבאות והצלה לישראל מחוז יו"ש

    מילה ליאני מתנדבת זק״א מחוז ש״י: "מדובר בתאונה חזיתית בין משאית לרכב הסעות, הייתי סמוך לזירת התאונה, כשהגעתי למקום ראיתי המולה רבה מאוד, חלק מנוסעי הרכב ההסעות שכבו על הכביש כשהם ללא סימני חיים, כוחות הכיבוי פעלו במקום לחלץ פצועים נוספים שנלכדו בתוך הרכב. לצערי צוותי מד״א נאלצו לקבוע את מותם של 7 פצועים במקום, 2 פצועים במצב אנוש ופצוע נוסף בינוני פונו לביה״ח. צוות זק״א מחוז ש״י מטפלים בכבוד המת בזירת התאונה הקשה".

    להב האדי אבו זלף מפקד המשמרת בכבאות והצלה עדכן מוקדם יותר:  "מדובר בתאונת דרכים קטלנית, לצערי הרב יש במקום מספר הרוגים, חלקם אף לכודים. אנו מבצעים בשעה זו פעולות חילוץ מורכבות שיקח זמן רב עקב אופי התאונה. צוותים נוספים עושים את דרכם למקום".

    המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה.



    0 תגובות