ח"כ אבוטבול: "חששתי שבנט ייקח לי את המפתחות"

    איתי גדסי No Comments on ח"כ אבוטבול: "חששתי שבנט ייקח לי את המפתחות"

    ח"כ משה אבוטבול בריאיון ל"מהדורה המרכזית" התייחס לתקרית החמורה של ראש הממשלה מול האופוזיציה, "מקווה שלא נגיע למכות בפרלמנט". ומסביר מדוע הגיש מפתחות לבנט. על תקרית המכתזית: "מוסי רז לא תמך בחוק שלי שיעצור את כניסת המכתזיות". ועל הפגישה עם השופט חנן מלצר: "אמרתי לו זה לא שלטי הצניעות זה שלטי הצביעות"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ משה אבוטבול התראיין היום (חמישי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת גדסי ופרידמן והתייחס לתקרית חסרת התקדים של בנט במליאה, "האמת שיש כמה שרוצים במפגיע ממה שראו אתמול, רוצים לדרוש ולבקש כמו בארה"ב לעשות בדיקות רפואיות לבנט. דבר כזה לא קרה אצל ראשי ממשלה לשעבר. אני מקווה שלא נגיע למצב של מכות בפרלמנט".

    אבוטבול הסביר את הקודים של ההתנהגות בכנסת, "לכל קבוצה יש את הכלי שלה, הקואליציה הם מדושני עונג הם שרים וראשי וועדות וכך הם מתנהגים בממלכתיות, אבל אופוזיציה צריכה לצעוק ולמחות על חוק כזה מעוות שערבים מקבלים חשמל ויהודים לא מקבלים. ועוד הוא רוצה להשתיק אותנו מלדבר".

    לטענת אבוטבול, "הם סומכים על הזיכרון הקצר של הציבור, היועצים שלו טוענים כי כל יום שהוא ראש ממשלה הציבור ישכח את השקרים שלו, ולמה היועצים אומרים את זה כי גם הם צריכים תפקיד כי דקה אחרי גם הם לא יהיו וכך הוא נמצא בדמות ראש הממשלה".

    אבוטבול התייחס למפתחות שהגיש לבנט אמש במהלך התפרצות הזעם שלו בכנסת, "החשש הגדול שלי היה שהוא יושיט את היד וייקח לי באמת את המפתחות, אחרי זה לא היה לי איך לחזור. כמו ההוא בגן החיות שהציע את המצלמה לקופים והם לקחו את המצלמה. מה שקרה כולם צעקו לו לך, אז אני אמרתי לו כך מפתחות של הרכב ותסע מפה. סע לשלום המפתחות בפנים".

    על אירוע המכתזית אמש בירושלים והגינוי של מוסי רז אמר אבוטבול, "אני לפני שבוע הצעתי הצעת חוק של מתיזים בואש בשכונת מגורים, שבוע שעבר ארגון חסד השאיר 400 מנות אוכל למשפחות באזור סנהדריה, בואש הגיע השפריץ לאזור ו-400 סלי מזון נזרקו לפח. ואני צעקתי למוסי שהבטיח שיעזור, הוא אומר לי מצטער אני כבול והחוק למניעת כניסת בואש לשכונת מגורים נפל".

     



    0 תגובות