פרופ' יונתן הלוי: "השפעת יותר מאיימת על בתי החולים מהאומיקרון"

    איתי גדסי No Comments on פרופ' יונתן הלוי: "השפעת יותר מאיימת על בתי החולים מהאומיקרון"

    נשיא בית החולים "שערי צדק" פרופ' יונתן הלוי בריאיון ל"מהדורת הבוקר" מסרב להתרגש ממספרי המאומתים ומבהיר כי אין מה לדאוג מקריסת בתי החולים, "יש לנו כעת 15 חולים ואין אף חולה ביניהם שהוא מחוסן בחיסון שלישי". על מתווה הבדיקות: "אין ספק שמסתובבים ביננו מאומתים שמדביקים אחרים"

    צילום: פלאש 90
    16:59
    25.04.24
    אבי יעקב No Comments on רבנים, שרים ואישי ציבור בברכת כהנים בכותל המערבי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא בית החולים "שערי צדק" פרופ' יונתן הלוי בריאיון היום (חמישי) ל"מהדורת הבוקר" התייחס למדיניות הממשלה במאבק בקורונה ואמר, "אני לא חושב שמדינות הממשלה זה שכולנו נידבק, אבל צו השעה זה לא לדעת שאף אחד לא מחוסן מהאומיקרון, אבל מי שמחוסן במיוחד אלו בחיסון השלישי מחוסן מפני מחלה קשה" הבהיר.

    פרופ' הלוי התייחס להשארת המשק פתוח כולו ואמר, "המאזן בין בריאות לכלכלה, האומיקרון שהוא שונה לגמרי מהדלתא, הוא נוטה לכיוון השארת המשק פתוח, אני גם בעד פתיחת שדה התעופה ושיבואו. לכן שתהיה פה הדבקה המונית מחוסנים לא נמצאים בסכנה למחלה קשה".

    הלוי לא מתרגש מתרחיש של קריסת בתי החולים ואומר, "אנחנו כבר שבועיים לתוך המגיפה, אתמול היינו בשיא המאומתים ובתי החולים מלאים בשישית ממה שהיה בגל הקודם. שערי צדק יש הבוקר 15 חולים, אין אף אחד שמחוסן בחיסון שלישי. לא מונשם ולא מחלה קשה. לכן אי אפשר להשוות את הנגיף".

    עוד הוסיף, "מי שנפטר מקורונה היה לדוגמא נפטר בן 92 שהיה לו גם קורונה. מה שמאיים על בתי החולים היום זה השפעת לא הקורונה".

    פרופ' הלוי הסביר את מתווה הבדיקות החדש, "אין ספק שהממשלה החליטה בהחלטה מושכלת להעביר את האחריות לציבור, מי שיש לו תסמינים או שהיה בקרבת מאומת יילך ויבדוק את עצמו, כאן צריכה להיות כאן ערבות הדדית. אין ספק שמסתובבים בקרבנו אנשים חולים שמדביקים אנשים אחרים. אבל האומיקרון לא גורם למחלה קשה. הלא מחוסנים הם מדאיגים אותי".



    0 תגובות