אלפי מתפללים מגיעים להילולה בנתיבות: כניסה רק עם תו ירוק או בדיקה בתוקף

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on אלפי מתפללים מגיעים להילולה בנתיבות: כניסה רק עם תו ירוק או בדיקה בתוקף

    עשרות אלפים מגיעים וממשיכים להגיע לציון הבאבא סאלי בנתיבות במהלך היום ומחר. מאות שוטרים נפרסו לאבטחת ההילולא. מתחם הציון עצמו סגור למתפללים. כל קבוצת מתפללים נכנסת ל-7 דקות בלבד במתחם סביב הציון

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (רביעי) עשרות אלפי מתפללים החלו להגיע למתחם ציון הבאבא סאלי זיע"א בעיר נתיבות להילולה הגדולה השנתית לכבוד הצדיק.

    השנה כבר מבעוד מועד, מאות שוטרים פועלים כעת לאבטחת הסדר באירוע. השוטרים בהם לוחמי מג"ב ומתנדבים נפרשו בכוחות מתוגברים לשמירה על הסדר הציבורי, ביטחון הציבור, וויסות קהל והכוונת תנועה בצירי התנועה ובעיר נתיבות.

    נציין כי במהלך האירוע לא תותר כניסת קהל לתוך הציון אלא במתחם סביבו.

    הנחיות למשתתפים: על מנת לאפשר קיום האירוע, תוך שמירה על בריאות החוגגים, תותר כניסה למקום לבעלי תו ירוק או בדיקה קרונה בתוקף. יש לבצע את הבדיקות בטרם הגעה לאירוע, ויש להכין ולהציג התיעוד בכניסה.

    במהלך השהיה באזור יש לעטות מסכות. בכניסה למתחם נערך ויסות קהל לשרוולי המתנה המחולקים לקבוצות שיכנסו למתחם סביב ״הציון״, ל 7 דקות בלבד.

    הסדרי התנועה: כחלק מההערכות נסגר מתחם ההילולה עד יום 6.1 ולא תתאפשר כניסה לכל סוגי כלי הרכב. ציבור הנהגים ובעלי תו נכה מתבקשים לחנות רכבם בחניון הרכבת בנתיבות ומשם מופעל מערך הסעים (שאטלים) מיוחד.

    שוטרים מכווינים את התנועה עפ"י הצורך בצמתים: כביש 25 – כניסה מערבית לנתיבות
    כביש 25/34. ניתן להסתייע ביישום הניווט- WAZE, ולהתעדכן גם דרך מוקד 110 של המשטרה ובאמצעי התקשורת. באזור מתחם האירוע לא מתקיים יריד. לא תתאפשר הכנסת נשק. חל איסור הפעלת רחפנים.

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      התמונה לא מהיום .
      לא נתנו להכנס הכל סגור עם סורגים מסביב לציון
      מיליוני שוטרים חברות אבטחה בנות צעירות עם מדי שוטרות ובקושי מתפללים כשבאים לציון והלב נשבר !!!
      מעניין מאוד שהיה השבוע משחק כדורגל עם 30000 איש ולא הורגשה שם המדיניות של הקורנה רק אצל החרדים כשאנחנו מדברים על מרחב פתוח ומבקשים תו ירוק ומסכות על מי באים לעבוד????
      כל הכסף הלך לתשלום עבור השוטרים שבאו ליום כיף!!!! בושה וביזיון לממשלת ישראל לבזות ככה מסורת של שנים עליה לציונו של הצדיק!!!
      יש לי מלא תמונות וסרטונים מהיום טרי!!! למי שמעוניין!!! ממש שואה שקטה!!!