כניעה מסוכנת: ישראל החליטה לשחרר את האסיר הביטחוני הישאם אבו-הוואש

    נדב דוד No Comments on כניעה מסוכנת: ישראל החליטה לשחרר את האסיר הביטחוני הישאם אבו-הוואש

    עורך דינו של המחבל האסיר הביטחוני הישאם אבו הוואש, ששובת רעב עדכן כי ישראל החליטה לשחררו. ארגוני הטרור איימו בימים האחרונים על ישראל בהסלמה אם תמשיך להחזיק בו, הערב חגגו ארגוני הטרור. דובר הג'יאהד: "ישראל מבינה רק כוח". סמוטריץ': "כניעה לטרור". ח"כ בן גביר הגיע לבית החולים למחות על ההחלטה ובמקום התפתחה מהומה

    צילום: פלאש 90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הערב (שלישי) עורך דינו של המחבל אבו-הוואש השובת רעב מזה ימים רבים ומאושפז בבית החולים "אסף הרופא" בירושלים אומר בריאיון: "הגענו לסיכום מול ישראל על שחרורו". סביב המחבל עמד אולטימטום של ארגוני הטרור נגד ישראל, באם יהידרדר מצבו הבריאותי של המחבל, ארגוני הטרור יתקפו את ישראל בירי טילים.

    ח"כ בן גביר שהתעדכן על הוראת השחרור, הגיע הערב אל בית החולים בכדי למחות על חולשתה המסוכנת של הממשלה, במקום החלה להתפתח מהומה בבית החולים אסף הרופא עם משפחת המחבל. במהלך בביקורו של יו"ר עוצמה יהודית ח"כ בן גביר התפרץ אחיו של המחבל ובני משפחה נוספים, הקימו מהומה והניפו דגלי טרור של אשף בתוך בית החולים. בן גביר דרש מהמאבטחים שיסירו את דגלי אשף, ובמקום התפתחה מהומה.

    יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' אמר על ההחלטה לשחרר העציר המנהלי אבו הוואש: "כניעה לטרור. אין דרך אחרת לקרוא לזה. ממשלה שנשענת על תומכי טרור והפכה את כולנו לבני ערובה שלהם".

    יו"ר תנועת אם תרצו, מתן פלג מסר: "עוד כניעה חמורה לטרור. עוד התרפסות פוסט ציונית כלפי מחבל ותומכיו. עצוב שממשלת ישראל מעדיפה לשחרר מחבל כי אין בכוחה לעמוד בלחצי תומכי הטרור, ארגוני הטרור והאיחוד האירופי שהוציאו אמש הודעת גינוי. כך לא מרתיעים את הטרור".

    חבר תנועת הביטחוניסטים תת גונדר אלברט לנקרי, לשעבר ראש חטיבת הביטחון בשב״ס אמר: "צריך להפנים ששביתת רעב של מחבל היא פיגוע מיקוח, מעשה טרור לכל דבר ועניין. במקרה של אבו הוואש יש גם השלכות לאיומיי הג'יהאד בירי רקטי אם ימות. העדר גיבוש מדיניות וגיבוש כלים להתמודדות גרמו לתוצאה הלא טובה והיא שחרורו. זה הזמן להחליט שלא מצלמים, שלא מאפשרים ביקורי אחמים ושמאכילים בכפייה. בלי כל אלה אנו עלולים למצוא את עצמנו מול גל של שובתי רעב".

    בחמאס בירכו על ניצחונם בקרב על האסירים ומסרו: "תנועת ההתנגדות האסלאמית (חמאס) מברכת את המוני עמנו הפלסטיני והאומה הערבית והאסלאמית על ניצחונו של האסיר מוג'אהיד הישאם אבו חוואש בקרב ההירואי שלו נגד הסוהר הציוני, במהלכו רשם איתנות אגדית מול הטרור והיהירות של הכיבוש. אנו שולחים הצדעה של גאווה וגאווה לאסיר הגיבור אבו חוואש, ולכל האסירים הגיבורים שלנו".

    דובר הג'האד האיסלאמי טארק סלמי אמר:"הישאם אבו-הוואש מוכיח מחדש שישראל לא מבינה שום דבר חוץ משפת הכוח והעימות".



    0 תגובות