שר הביטחון: "התאכזבתי משרים בממשלה שהעדיפו לדבר מפוזיציה פוליטית"

    איתי גדסי No Comments on שר הביטחון: "התאכזבתי משרים בממשלה שהעדיפו לדבר מפוזיציה פוליטית"

    שר הביטחון בני גנץ התייחס לראשונה לפגישתו המדינית ביטחונית עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן והעביר ביקורת חריפה על שרי הממשלה, שהתבטאו נגד הפגישה: "בחדרי חדרים, גם הם נשמעים אחרת". על הטרור הגובר באיו"ש: "ערוכים לפגוע בכל מי שינסה לפגוע בנו: במחבלים, וגם בשולחיהם"

    בני גנץ צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון בני גנץ התייחס לראשונה לפגישה השנייה שלו ושל יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן בביתו בראש העין וביקר את השרים מימין שתקפו את הביקור החשוב לטענתו. גנץ התייחס לכך היום (שני) בפתח ישיבת הסיעה, לדבריו: "התאכזבתי משרים שמדברים מפוזיציה פוליטית על חשבון הביטחון – בחדרי חדרים הם מדברים אחרת".

    על פי שר הביטחון צה"ל יגוייס לעזור בגל התחלואה: "צה"ל נערך לתמיכה מלאה בבתי החולים – גיוס מחודש של החיילים המשרתים בבתי החולים בתפקידי מנהלה, גיוס של מאות חובשים לסיוע במאמצי החיסונים ובמקרה הצורך – תמיכה במאות מאושפזי בית בקהילה. במקביל – פיקוד העורף נערך גם לסיוע למוסדות הגיל השלישי".

    גנץ התייחס למצב הביטחוני בעזה ובאיו"ש שהחל להרים ראש לאחרונה: "כפי שאנו מגיבים על שיגור בלוני תבערה, אנחנו נגבה מחיר ונבהיר לאויבינו שעל "טעויות" משלמים – כך שידאגו שהן לא יחזרו".

    גנץ הבהיר, "אנחנו נמצאים עדיין בדריכות ביהודה ושומרון, שם כוחות צה"ל פרוסים ומונעים מחוליות טרור, שחלקן מוכוונות על ידי חמאס, הג'יהאד האיסלמי וארגוני טרור נוספים, לבצע פיגועים. הצעדים שאנחנו נוקטים בשטח נועדו להביא ביטחון– ואנחנו ערוכים לפגוע בכל מי שינסה לפגוע בנו: במחבלים, וגם בשולחיהם, מכל מקום שבו הם פועלים".

    שר הביטחון התייחס לפגישה המדינית ביטחונית עם אבו מזן ואמר, "כשר הביטחון, תפקידי לדאוג שצה"ל מוכן למלחמה או לקרב. כמדינאי, תפקידי הוא לפעול כדי למנוע את המלחמה. הצורך בשמירה על ביטחון אזרחי ישראל והלחימה בחמאס, הם הסיבה המרכזית שבגינה נפגשתי בשבוע שעבר עם יו"ר הרשות הפלסטינית, וזו הסיבה שאמשיך להיפגש גם איתו וגם עם גורמים נוספים באזור שהשיח איתם מסייע ליציבות, לביטחון ולאינטרסים שלנו".

    שר הביטחון ביקר את השרים שקד ואלקין שתקפו אותו על פגישתו ואמר, "שמעתי את הביקורות ואני חוזר ואומר – מי שאחראי לשלוח חיילים לקרב, הוא זה שאחראי לעשות הכל כדי למנוע אותו. התאכזבתי משרים בממשלה שהעדיפו לדבר מפוזיציה פוליטית על חשבון הצרכים הביטחוניים. בחדרי חדרים, גם הם נשמעים אחרת. מבחינתי, בכל מקום שבו האינטרס הפוליטי מתנגש עם הביטחון – הביטחון חייב לגבור תמיד".



    0 תגובות