אלביט מערכות תספק לאמירויות מערכות הגנה ב-53 מיליארד דולר

    קובי פינקלר No Comments on אלביט מערכות תספק לאמירויות מערכות הגנה ב-53 מיליארד דולר
    16:38
    24.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on חי תחת זהות בדויה: בכיר איראני לשעבר ערק למערב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אלביט מערכות אמירויות זכתה בחוזה בסך 53 מיליון דולר לספק לאיחוד האמירויות מערכות הגנה מבוססות לייזר ומערכות לוחמה אלקטרונית אוויריות להגנה עצמית. החוזה יבוצעו במהלך תקופה של חמש שנים.

    במסגרת החוזה, אלביט מערכות אמירויות תספק תצורה בעלת ריבוי צריחים של מערכת להגנה עצמית מסוג J- USICTM עם מערכת התראה אווירית פאסיבית מבוססת לייזר אינפרא אדום, אשר יספקו רמות גבוהות של הגנה ויתירות. מערכות ה-DIRCM של החברה צברו עד כה למעלה מ-350,000 שעות טיסה מבצעיות, והן מותקנות על למעלה מ-25 סוגים של מטוסים. החברה עדה לדרישה הולכת וגוברת לסוג זה של יכולות להגנה עצמית לאור האיום המתגבר עימו מתמודדים מטוסים מפני טילי כתף נגד מטוסים.

    ב'אלביט מערכות' אומרים כי "אלביט רואה באיחוד האמירויות שוק חשוב ומאמינה שחוזה זה מדגיש את היתרון הטכנולוגי ואת הבשלות של הפתרונות המוצעים על ידי החברה בתחום זה".

    כזכור, לפני כחודשיים מסרה אלביט מערכות על הקמת חברת בת באיחוד האמירויות – אלביט מערכות אמירויות. חברת הבת נועדה לפתח שיתופי פעולה ארוכי טווח עם כוחות הצבא של איחוד האמירויות ולנהל תהליכי התאמה של פתרונות טכנולוגיים לצרכים מבצעיים של משתמשי הקצה ולהוביל העברת טכנולוגיות לשותפים המקומיים.

    אלביט מערכות המהווה את בית הליזר של מדינת ישראל פתחה את מערכות הדירקם – המכונות מגן רקיע בשמם הישראלי. מערכות הדירקם – הן מערכות לייזר נגד טילים מהמתקדמות מסוגן בעולם. המערכת מזהה תוך שבריר שנייה ירי של טיל כתף לעבר המטוס ומשגרת קרן לייזר שמנטרלת את הטיל. הקרן משוגרת לראש הטיל ומסיתה אותו מהמטוס. ארבע המצלמות נותנות כיסוי של 360 מעלות, מזהות את השיגור ומכוונות את קרן הלייזר לראש הטיל ומרחיקה אותו מהמטוס באמצעות שיבוש העכיבה.



    0 תגובות