ברקת בריאיון: "כמה עסקנים במפלגה מנסים לפגוע בי עם חוק פרסונלי"

    מהדורת הבוקר No Comments on ברקת בריאיון: "כמה עסקנים במפלגה מנסים לפגוע בי עם חוק פרסונלי"

    ח"כ ניר ברקת בריאיון ל'קול חי': "אני תומך בנתניהו והודעתי שאתמודד אחרי עידן נתניהו. אחרי זה אתמודד ואנצח וזו הסיבה שסער, לפיד ובנט חוששים. משם המוטיבציה שלהם לפגוע בי בחוק פרסונלי"

    ניר ברקת צילום: פלאש 90
    9:11
    29.03.24
    אתר קול חי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דפים ל'-ל"א

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ח"כ ניר ברקת מצהיר כי אם יהיו פריימריז בליכוד, הוא יתמוך ביו"ר המפלגה הנוכחי בנימין נתניהו ואין בכוונתו להתמודד מולו על הנהגת המפלגה: "אתמודד רק אחרי עידן נתניהו", אומר ברקת.

    בפתח השיחה עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר, הוא מתח ביקורת על הממשלה: "המבנה של הממשלה הזו הוא בלתי אפשרי, יש שם אנשים שמגדירים את עצמם ימין ויש כאלה שמאל ויש את התנועה האיסלאמית והם לא יכולים להתנהל. לראש הממשלה אין שליטה בממשלה, הוא לא מסוגל להעביר החלטות וזה מקרין על הכל".

    "כיוון שהממשלה כזו מבולבלת אנחנו משלמים את המחיר, אנחנו נראה את זה בבתי החולים. אף אחד לא מבין מה הם רוצים והדבר הזה חמור מאוד", אומר ברקת.

    עוד הוסיף: "לא פחות חמור גם הצד הביטחוני, הייתי עכשיו בארה"ב ונפגשתי עם לא מעט סנאטורים ואנשי ממשל והם מבינים שיש פה ממשלה חלשה ואז פתאום אתה רואה שגופים פרו פלסטינים מנסים לדחוף לפתיחת קונסוליה פלסטינית בירושלים. גם האיראנים מבינים את החולשה ומאיצים את תכנית הגרעין ואת מרוץ החימוש באזור".

    "בנט לא רלוונטי כי הוא לא מניע את שר הביטחון, אין לו השפעה על שר האוצר ועם שר הבריאות הוא מתווכח. ותראה מה קורה לכלכלה, עליית מחירים השוק יוצא משליטה. זה לא גזירת גורל".

    "הם מפקירים את גורל המדינה לאזרחים. אתה מרגיש שאין פה ניהול. המדינה הולכת לכל מיני כיוונים וזה לא טוב", מוסיף ברקת.

    ברקת נשאל האם יתמודד מול נתניהו על הנהגת הליכוד: "אין פריימריז בליכוד, אני תומך בנתניהו והודעתי שאתמודד אחרי עידן נתניהו. אחרי זה אתמודד ואנצח וזו הסיבה שסער, לפיד ובנט חוששים. משם המוטיבציה שלהם לפגוע בי בחוק פרסונלי", אמר ברקת בהתייחסו לחוק אותו מקדם ח"כ אמסלם: "זה חוק של שרן השכל וגם במפלגה שלי לצערי הרב יש כמה עסקנים שמשתפים עם זה פעולה. אם אנחנו רוצים לחזור לשלטון – כל המלחמות הפנימיות לא מקדמות אותנו".



    0 תגובות