ח"כ בן גביר יגיע לכפר חיזמא: "מדוע המחבלים לא נעצרו?"

    איתי גדסי No Comments on ח"כ בן גביר יגיע לכפר חיזמא: "מדוע המחבלים לא נעצרו?"

    על רקע זריקת האבנים ואירועי הטרור על כביש חיזמא כנגד רכבים יהודיים, ח"כ איתמר בן גביר במכתב למפקד מחוז ש"י: "לא ברור מדוע המשטרה והצבא טרם עצרו את המחבלים"

    ח"כ בן גביר בכניסה להר הבית מעוכב ע"י השוטרים צילום: פלאש 90
    13:07
    18.04.24
    אתר קול חי No Comments on בהפתעה: כש"ביבי" עלה לשידור והבהיר שיתקוף באיראן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע התגברות הטרור וזריקת האבנים נגד מכוניות ואוטובוסים יהודיים בכביש הסמוך לכפר חיזמא, יו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר, פנה היום (ראשון) במכתב למפקד מחוז ש"י, ניצב עוזי לוי, ולמח"ט בנימין, אל"מ אליאב אלבז, וביקש ממנו לפעול בתקיפות נגד הטרור.

    "לצערי, אירועים בהם מחבלים ערבים זורקים אבנים לעבר רכבים נוסעים ומנסים לרצוח יהודים בציר 437, הפכו לשגרה יומיומית", כתב בן גביר. "לא ברור מדוע המשטרה והצבא טרם עצרו את המחבלים, ומדוע אלפי תושבי בנימין והשומרון שנוסעים בציר זה מדי יום לא זוכים למענה מידי. יש לגדוע את פעולות הטרור הללו".

    בן גביר הדגיש כי רק לאחרונה נפצע נהג אוטובוס באורח בינוני סמוך למחסום חיזמה בירושלים מזריקת אבנים, ופונה לבית החולים הדסה עין כרם כשמצבו מוגדר בינוני. מקרה זה מצטרף לעשרות מקרים באותו כביש בדיוק – בתוך זמן קצר, האחרון שבהם רק אתמול בערב.

    בסיום מכתבו הודיע בן גביר כי יגיע מחר לסיור בכפר חיזמא ויבדוק אלו פעולות ניתן ליישם כדי למנוע פעולות טרור באיזור זה בעתיד: "בכוונתי להגיע מחר בצהריים לסיור בכפר חיזמא ובמבתרים השולטים על כביש 437, על מנת להתרשם מהפעולות שניתן לבצע באופן מידי בסביבה".



    0 תגובות