סערת המכלאות: ח"כ אמסלם הגיש תביעה נגד כלי תקשורת על חצי מיליון ש"ח

    אבי רבינא No Comments on סערת המכלאות: ח"כ אמסלם הגיש תביעה נגד כלי תקשורת על חצי מיליון ש"ח

    ח"כ דוד אמסלם תובע חצי מיליון ש"ח ממספר גופי תקשורת. בכתב התביעה דורש אמסלם בנוסף כי כלי התקשורת יפרסמו תיקון או הכחשה לדברים שפרסמו בשמו ולהחרים כל עותק פרסומי המכיל לשון הרע ותשלום שכר הוצאות משפט

    ח"כ דוד אמסלם צילום: פלאש 90
    22:48
    16.04.24
    פנחס בינדר No Comments on הרב נויגרשל במסר מיוחד על הלילה הניסי במוצאי שבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הסערה סביב חבר הכנסת הפופלארי מהליכוד דוד אמסלם, במהלכם פרסמו כלי תקשורת בערב שבת כי אמר "לכלוא שמאלנים במכלאות", שבפועל אמר כי יש לכלוא את היועצים המשפטיים במכלאות כהסבר לחובה לרסן כוחם חסר התקדים שהינו ללא פיקוח וביקורת, כעת מגיע זמן התשלום.

    חה"כ דודי אמסלם הגיש היום (ראשון) באמצעות עו"ד מוטי שמעון כתב תביעה נזיקין לרבות לשון הרע נגד עיתון דה-מרקר וקבוצת הארץ כולל המו"ל עמוס שוקן, וכן סגן העורכת והכתב רותם שטרקמן, וכנגד חדשות12, המנכ"ל אבי וייס, עורך אולפן שישי רון ירון והמגיש דני קושמרו, וכן עו"ד משה גורלי ועיתון כלכליסט, רונן צור, עו"ד קובי סודרי, אמיר אברהם השכל וג'ודי שלום ניר מוזס.

    בכתב התביעה המפורט דורש חה"כ אמסלם: תשלום פיצוי כספי בסכום שיקבע בית המשפט הנכבד שיעמוד על 500,000 ₪.

    צו המורה לנתבעים על פרסום של תיקון או הכחשה לדברים שהנתבעים הודו ו/או יודו שהנן לשון הרע ו/או מקצתם אינם אמת. צו איסור הפצה של עותקי הפרסומים של הנתבעים על התובע המכילים לשון הרע וצו המורה על החרמתם.

    צו המורה לנתבעים לפרסם תיקון או הכחשה של לשון הרע וכן לפרסום פסק הדין שינתן כנגד הנתבעים וכנגד כל אחד מהם, כולו או מקצתו וזאת על חשבון הנתבעים, במקום, במידה ובדרך שיקבע בית המשפט הנכבד. לאשר פיצול סעדים.

    לחייב את הנתבעים בהוצאות התובע ובשכ"ט עו"ד בתוספת הפרשים כדין מיום מתן ההחלטה ו/או פסק הדין ועד ליום התשלום בפועל.

    כאמור, כתב התביעה מגולל את תמצית העובדות, ומספר איך החל מיום 17/11/2021 ועד היום פרסמו וממשיכים לפרסם הנתבעים, איש איש מהם, במועדים, בנוסח, במקום באופן ובאמצעים שיתוארו להלן בחלק השלישי בכתב זה, פרסומים כנגד התובע, האסורים על פי דין ומהווים עוולות בנזיקין על פי פקודת הנזיקין [נוסח חדש] ועל פי חוק איסור לשון הרע תשכ"ה -1965 ועל פי כל דין ובכך פגעו הנתבעים בתובע וגרמו לתובע נזקים עצומים המתרבים וגם מתמשכים.

    הנתבעים לא עשו דבר להקטנת הנזק ו/או להפסקת מעשי העוולה אלא שאף הגבירו והוסיפו ועדיין מוסיפים ומפרסמים פרסומים פוגעניים אסורים כנגד התובע.

    גם מכתבי התראה ודרישה שנשלחו מטעם התובע אל הנתבעים לא הביאו את הנתבעים להפסיק מעשיהם האסורים וגם לא הביאום לפעול להקטנת הנזק אלא רק הביא את חלקם לפעול לנסיון לטשטוש ו/או העלמה ו/או הכבדה על תיעוד והבאת הראיות כניסיון לגרימת נזק ראייתי מובנה.



    0 תגובות