מנהיג חמאס: "נחטוף עוד ישראלים אם זה לא מספיק לביצוע עסקה"

    נדב דוד No Comments on מנהיג חמאס: "נחטוף עוד ישראלים אם זה לא מספיק לביצוע עסקה"

    יו"ר הלשכה המדינית של חמאס איסמעיל הנייה מעוניין לקדם עסקת אסירים במהירות, וכעת מגיע שלב האיומים נגד ישראל. בג'יאהד האיסלאמי מאיימים על רקע הידרדרות במצבו של האיר הביטחוני על פי טענתם

    תרגיל של חמאס צילום: פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע המתיחות ההולכת וגוברת בין ישראל לחמאס, אסמאעיל הניה, יו"ר הלשכה המדינית של חמאס אמר בראיון לתוכנית בערוץ "אלג'זירה": "נאלץ את ישראל לבצע עסקת אסירים. יש ברשותנו 4 אסירים ואם זה לא מספיק משכנע את ישראל כדי לבצע עסקה, אז נחטוף נוספים באמצעות זרועותינו הנמצאות בכל מקום". כך מפרסם הבלוגר אבו עלי.

    כמו כן, הג'יאהד האיסלאמי וארגונים נוספים ברצועה מאיימים על ישראל אם יורע מצבו של האסיר אבו חוואש, שלטענתם נכנס לשלב מסוכן וכעת הוא שרוי בתרדמת לסירוגין, והוא עלול למות בכל רגע לטענתם.

    אמש בתגובה לירי הרקטות לעבר תל אביב, מטוסי קרב ומסוקי קרב תקפו לפני זמן קצר סדרה של מטרות במתחם לייצור רקטות של ארגון הטרור חמאס.  בנוסף, טנקים תקפו עמדות צבאיות של ארגון חמאס בגבול רצועת עזה. היקף היעדים וסוג המטרות הותקפו בתגובה לירי הרקטות הבוקר מרצועת עזה לחופי הים התיכון, מערבית לגוש דן.

    חמאס פרסם כי במהלך התקיפות נגד הרצועה, שיגר חמאס שני טילי כתף מסוג 'סטרלה' SM7 נגד מסוקי חיל האוויר שתקפו בעזה. המסוקים שבו לשלום לבסיסם.



    0 תגובות