ח"כ אשר מגיב לדחיית הפיצוי לנפגעי מירון: "סבל למשפחות"

    אבי רבינא No Comments on ח"כ אשר מגיב לדחיית הפיצוי לנפגעי מירון: "סבל למשפחות"

    ח"כ אשר בתגובה להחלטת ועדת השרים: "הסיוע הכלכלי למשפחות הרוגי ופצועי אסון מירון היה צריך להינתן מזמן, כל יום שעובר הוא עוד סבל וקושי למשפחות שממתינות כבר מעל 8 חודשים ולא קיבלו עדיין כל סיוע"

    צילום: Yonatan Sindel, Avshalom Sassoni /Flash90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יעקב אשר מגיב להחלטת ועדת השרים לענייני חקיקה, לדחות את הצעת החוק שהגיש לפיצוי כלכלי למשפחות הרוגי ופצועי אסון מירון: "הסיוע הכלכלי למשפחות הרוגי ופצועי אסון מירון היה צריך להינתן מזמן, כל יום שעובר הוא עוד סבל וקושי למשפחות שממתינות כבר מעל 8 חודשים ולא קיבלו עדיין כל סיוע", אומר ח"כ אשר.

    "אם במקום אישור החוק שהגשתי תובא החלטת ממשלה שתעניק את הסיוע הנדרש – אתמוך בה, אך אין צורך ביותר משבועיים שלושה כדי להביא החלטה שכזו, כפי שאמרו שר הבטחון גנץ ושרים נוספים שתמכו בהצעת החוק שהגשתי ועל כך אני מודה להם", הוסיף אשר.

    עוד מסר אשר: "בשיחה עם שר המשפטים גדעון סער, הבהיר לי כי יבחן את קיצור ההליכים כדי להביא את ההחלטה הממשלתית באופן המהיר והטוב ביותר. הסכמתי להמתין עד חודש ימים עם העלאת החוק במליאה כדי לאפשר לממשלה לקדם מתווה פיצויים מהיר".

    שי צרפתי שאביו נהרג באסון מירון הגיב: "הממשלה ממשיכה למרוח ולהפקיר את משפחות ההרוגים במירון. כנראה ש-45 הרוגים ולמעלה מ-100 פצועים לא מספיקים כדי שמישהו יבין שצריך לשנות התנהלות.

    "מריחה של עוד שלושה, אחרי מריחה של שמונה חודשים היא הדרך של הממשלה לומר בקול ברור למשפחות אתן לא מעניינות אותנו. לא מפתיע ומעצבן בכל פעם מחדש".



    0 תגובות