במערכת הביטחון מבטיחים הערב: "צה"ל יגיב על שיגור הרקטות"

    קובי פינקלר No Comments on במערכת הביטחון מבטיחים הערב: "צה"ל יגיב על שיגור הרקטות"

    בבמערכת הביטחון אומרים הערב כי תהא הסיבה אשר תהא באשר לשיגור הרקטות הבוקר לאזור גוש דן ולאזור פלמחים, צה"ל יגיב על האירוע בצורה חריפה בסגנון שאותו טבע הרמטכ"ל אביב כוכבי "מה שהיה לא הוא מה שיהיה"

    עזה צילום: פלאש 90
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בכירים במערכת הביטחון מבטיחים הערב כי "תהא הסיבה אשר תהא באשר לשיגור הרקטות הבוקר לאזור גוש דן ולאזור פלמ"חים". לדבריהם, צה"ל יגיב על האירוע בצורה חריפה בסגנון שאותו טבע הרמטכ"ל אביב כוכבי 'מה שהיה לא הוא מה שיהיה'.

    כפי שדיווחנו קודם לכן, בצה"ל קיימו במשך השבת התייעצויות בדרגים שונים עד לדרג הרמטכ"ל וקיבלו מידע מודיעיני על השיגורים. לשיחות היו שותפים גם אנשי המינהל האזרחי וכן התקיימו שיחות עם המצרים כדי להעמידם על חומרת האירוע.

    גורמים בצבא אומרים כי לא הייתה תגובה מיידית במהלך השבת מכיוון שהרקטות נפלו בלב ים ולא סיכנו את האזרחים. אך כעת, לאחר ניתוח המצב הרלוונטי, צה"ל יגיב באופן שיתאים עבורו.

    כזכור, עם בוקר השבת ארגון הג'יהאד האיסלאמי שיגר טילים לעבר ערי מרכז הארץ. על פי עדויות, בחסדי שמיים, הטילים נפלו לים ולא היו פצועים או נזק וגם לא הופעלו אזעקות ויירוטים. החמאס העביר באמצעות המצרים מסר לישראל כי הירי מעזה לעבר גוש דן היה טעות.

    בצד הפלסטיני דיווחו במהלך היום כי כי גדודי אל-קודס, הזרוע הצבאית של תנועת הג'יהאד האסלאמי, פינתה את אתרי הטרור שלה, והעלתה את רמת הכוננות ביחידותיה השונות.



    0 תגובות