שעות לפני כניסת השבת: הרס בגבעת קומי אורי ביצהר

    אליהו גרין 1 Comment on שעות לפני כניסת השבת: הרס בגבעת קומי אורי ביצהר

    כוחות משטרה גדולים יחד עם פקחי המנהל האזרחי וכלים כבדים, נכנסו בדקות האחרונות לגבעת קומי אורי ביצהר והחלו בהריסתו של מבנה, תוך הפעלת אלימות קשה נגד תושבי המקום

    צילום: אלעזר ריגר
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כוחות משטרה גדולים יחד עם פקחי המנהל האזרחי וכלים כבדים, נכנסו הבוקר (שישי) לגבעת קומי אורי ביצהר והחלו בהריסתו של קראוון שהוצב בגבעה בימים האחרונים ונועד לקליטת משפחה נוספת. במקום עשרות תושבים שמוחים כנגד ההרס ומנסים למנוע מהכוחות להרוס את המבנה.

    תושבים מדווחים כי חלק מהשוטרים פועלים באלימות כנגד המוחים. עוד דווח כי לפני זמן קצר השליכו שוטרי מג"ב רימוני הלם וגז לעבר קבוצת תושבים, ביניהם ילדים קטנים.

    עד כה דווח על ארבעה תושבים שנפצעו מכדורי ספוג, ושני ילדים שנפגעו משאיפת גז מדמיע כתוצאה מרימונים שהושלכו בין בתי התושבים ובסמוך לרכבים.

    כוחות מד"א מעניקים טיפול ראשוני בשטח לפצועים, בסיומו יוחלט האם לפנותם לבית חולים.

    צילום: אלעזר ריגר

    אלעזר ריגר

    בגבעה תקפו בחריפות את ההרס: "הלהיטות של הממשלה לבצע הרס בהתיישבות שעות לפני כניסת השבת ודקות ספורות מראה על אובדן דרך מוחלט. אל מול הבניה הערבית הלא חוקית שמשתוללת באין מפריע וצופה על בתי קומי אורי – בוחרת הממשלה להעלים עין ולטמון את ראשה בחול, אך כשמדובר בבניה יהודית ממהרת המדינה להרוס במהירות".

    "נראה כי ממשלת בנט-גנץ-עבאס גמרה אומר למגר לחלוטין את ההתיישבות בגבעות, במטרה לפנות את השטח לטובת הקמת מדינה פלסטינית", הוסיפו.

    צילום: אלעזר ריגר

    אלעזר ריגר

    צילום: אלעזר ריגר

    אלעזר ריגר

    יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "הטרור משתולל ורק הבוקר ניסתה מחבלת לרצוח יהודים, אבל בנט וגנץ עסוקים בהרס בתי יהודים".

    ח"כ בן גביר הוסיף: "נמאס מהאכיפה הבררנית. חאן אל אחמר זוכה להגנה למרות פסיקת בג"ץ, שלא לדבר על בתיהם של רוצחי יהודה דימנטמן ואלי קיי הי"ד שעומדים על תילם. ההרס הבוקר הוא פרצופה של ממשלת השמאל – הריסה ליהודים בלבד".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ממשלת הזדון תתפגרו, ומהר ככל האפשר