מלכיאלי: "הממשלה נשלטת כלכלית בידי אדם בריון ואכזר"

    אסתי פלד No Comments on מלכיאלי: "הממשלה נשלטת כלכלית בידי אדם בריון ואכזר"

    ח"כ מיכאל מלכיאלי בשיחה עם 'קול חי': "הממשלה נשלטת בידי אדם אחד בריון ואכזר. סיימתי עכשיו כמה שעות דיונים בוועדת הכלכלה ואתה רואה את האכזריות של ליברמן מול עשרות אלפי בתי אב שהולכים לקרוס. הוא תופס את המדינה חזק ומתנהג באוצר כאילו זו קופה שלו"

    מיכאל מלכיאלי צילום: פלאש90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש90

    ח"כ מיכאל מלכיאלי שוחח עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחס תחילה לסערה סביב הילולת ה'בבא סאלי': "אנשים יעשו הכל בשביל ליצור דרמות, מעולם לא היו בעיות בהילולא הזאת. מקווה שיהיה מתווה שכל מי שרוצה יוכל לבוא להתפלל. זה לא שונה מכל האירועים של סוף השנה האזרחית, להבדיל, ששם אף אחד לא מערים קשיים".

    לאחר מכן תקף מלכיאלי את שר האוצר: "הממשלה נשלטת בידי אדם אחד בריון ואכזר. סיימתי עכשיו כמה שעות דיונים בוועדת הכלכלה ואתה רואה את האכזריות של ליברמן מול עשרות אלפי בתי אב שהולכים לקרוס. הוא תופס את המדינה חזק ומתנהג באוצר כאילו זו קופה שלו. ועדת הכספים גם בידיים שלו וזו תופעה קשה כי אין פיקוח פרלמנטרי על הממשלה".

    עוד אמר מלכיאלי, כי אין מנהיג לממשלה: "גנץ הולך להיפגש עם מכחיש השואה אבו מאזן ובנט אומר זה היה למורת רוחי. אז בעצם גנץ לא סופר אותו, גם הורוביץ מזלזל בו. אף אחד לא עומד בראש הממשלה הזו וכל אחד יכול להפיל אותה. היא תיפול מהר מאוד כי אין בעל הבית".

    עוד אמר דרעי בריאיון: "פורום ראשי המפלגות הוא הפורום שקובע את התנהלות האופוזיציה. שם התקבלה החלטה ברורה שלא לעשות איתם משא ומתן. הם מכניסים 'עיזים' ומציעים לנו דילים על אותם דברים. אתה מתעסק עם קבוצה של רמאים. הפלנו להם אתמול חוק מאוד חשוב בקריאה שלישית".

    מלכיאלי הבהיר כי גם לאחר התפטרותו של דרעי מהכנסת בעקבות כתב האישום, הוא ימשיך להנהיג את ש"ס: "דרעי מקבל גיבוי מלא ממועצת חכמי התורה. המכתב שלנו נועד לאותת לאנשים שחושבים שביום שדרעי לא יהיה ח"כ שס תקרוץ לממשלה, אז הבהרנו שאנחנו הולכיכם אחריו. מה שהיה הוא שיהיה, הוא מנהל את הסיעה ויושב בישיבת ראשי המפלגות".



    0 תגובות