המשטרה השלימה את חקירתה על ניסיון הפיגוע: כתב אישום יוגש נגד המחבל

    בנצי לייזרוביץ No Comments on המשטרה השלימה את חקירתה על ניסיון הפיגוע: כתב אישום יוגש נגד המחבל

    ניסיון פיגוע הדקירה ברחוב נביאים קטן בירושלים, לא הצליח בחסדי שמיים, השוטרים שהוזעקו לזירה לכדו בתוך חצי שעה את המחבל שנמלט. מפקד מחוז ירושלים שיבח את השוטרים על המעצר המהיר ונחישות הכוחות

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חוקרי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים השלימו את חקירת המחבל החשוד בניסיון פיגוע הדקירה שהתרחש בתאריך 19.12 ברחוב נביאים קטן בירושלים. השבוע הוגשה נגדו הצהרת תובע ומעצרו הוארך והיום (חמישי) יוגש נגדו כתב האישום על ידי הפרקליטות.

    לפני כשבוע וחצי בערב, התקבל במשטרה דיווח על ניסיון דקירה של אדם שהלך ברחוב ביחד עם אחר. באירוע לא היו נפגעים והחשוד נמלט מהמקום. בעקבות הדיווח הוזעקו למקום כוחות משטרה רבים שהחלו בתוך דקות בודדות בסריקות אחר החשוד במעשה.

    בתוך דקות בודדות איתרו השוטרים סכין ששימשה לניסיון הפיגוע. בתוך כ-30 דקות לאחר הדיווח, במהלך סריקות רחבות של המשטרה באזור, איתרו שוטרי תנועה של מחוז ירושלים את החשוד במעשה, תושב ענאתא בשנות העשרים לחייו.

    השוטרים שהיו באותה עת בפעילות אכיפת תנועה סמויה והוזעקו לאירוע עם כוחות נוספים לסריקות במעגלים רחבים, הבחינו בחשוד שהולך ברחוב וניגשו לבדוק אותו לאחר שעורר את חשדם. כשהבחין בהם ניסה להימלט אך נעצר ע״י השוטרים בתום מרדף רגלי קצר.

    מיקוד הסריקות באזור בוצע בהכוונת מרכז השליטה של מחוז ירושלים שהכווין את הכוחות אחר כיוון בריחת המחבל וסייע בלכידתו.

    מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן הטיל את החקירה על היחידה המרכזית של מחוז ירושלים. בתום הערכת מצב שקיים בזירה לאחר ניסיון הפיגוע, שיבח ממ״ז ירושלים את פעילות השוטרים שהובילה למעצר מהיר של המחבל ואמר: ״הפעילות המשולבת של הכוחות הוכיחה את עצמה והובילה למעצר מהיר של החשוד. נמשיך לפעול בנחישות נגד כל איום ולפעול לשמירה על שלום הציבור ובטחונו״.

    בעקבות הערנות, המקצועיות והחתירה למגע שהפגינו השוטרים שלכדו את המחבל בתוך זמן קצר, מפקד המחוז החליט להעניק להם תעודות הוקרה והערכה.

    במסגרת חקירת החשוד במעשה וגביית עדויות שחיזקו את החשדות כלפיו, התברר כי מיד לאחר ניסיון הפיגוע עדכן המחבל את בני משפחתו אודות מעשיו. לאחר שמעצרו הוארך במהלך ימי החקירה וגובשה נגדו תשתית ראייתית, הוגשה הצהרת תובע והיום צפוייה הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום.



    0 תגובות