איש מערכת הביטחון נפצע מירי צלף מהרצועה; צה"ל תקף באמצעות טנקים

    קובי פינקלר No Comments on איש מערכת הביטחון נפצע מירי צלף מהרצועה; צה"ל תקף באמצעות טנקים

    הסלמה בדרום: עובד מערכת הביטחון שעסק בעבודות הקמת מכשול למנהרות של חמאס נפצע קל מירי צלף מתוך הרצועה | הוא פונה לבית החולים ברזילי לקבלת טיפול רפואי | בתגובה לאירוע כוחות צה"ל תוקפים בצפון הרצועה באמצעות טנקים |

    צילום: יונתן סינדל\פלאש90
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע המצב הביטחוני הקשוח לאחרונה, אנו מדווחים כי לפני שעה קלה התרחש אירוע ירי בגבול הרצועה במהלכו נפצע קל עובד מערכת הביטחון שעסק בעבודה במכשול המנהרות של חמאס באזור הרצועה, בעקבות האירוע, הופסקו במועצה העבודות החקלאיות הסמוכות לגדר בכל השטחים שנמצאים מערבית לכביש 232 עד להודעה חדשה. מעבר לכך, אין שינוי כרגע בהנחיות לתושבים, והמועצה נמצאת בקשר שוטף עם הצבא וככל שיהיה עדכון אחר, תבוא הודעה על כך.

    באירוע שהיה ירה צלף מתוך הרצועה לעבר העובד שנכח במקום מול היישוב עלומים שבצפון הרצועה, העובד שנפצע הוא עובד קבלן של משרד הביטחון שעסק בעבודות הקשורות למכשול המנהרות, הוא נפצע קל ופונה לבית החולים ברזילי באשקלון. מלבד האירוע ברצועה גם בשטחים לא הכי שקט, שני פצועים בתוך 12 שעות באזור חיזמא, האחד אירע אמש כאשר נפצע נהג אוטובוס באורח קל לאחר שמחבלים יידו אבנים לעבר האוטובוס. ובנוסף, הבוקר נפצעה אישה באורח קל מרסיסי זכוכית לאחר שמחבלים יידו אבנים לעבר האוטובוס שעבר במקום, בחסדי שמיים היא לא נזקקה לפינוי והיא טופלה במקום.

    דובר צה"ל מסר בתגובה לאירוע בו נפצע כאמור אזרח ישראלי: "טנקים תוקפים עמדות צבאיות בצפון רצועת עזה זאת בתגובה לפציעת אזרח ישראלי בסמוך לגדר הגבול בצפון הרצועה, הטנקים תוקפים כעת עמדות צבאיות של ארגון הטרור חמאס" מסר דובר צה"ל. יש לציין כי בארגון חמאס זעמו היום בעקבות הפרסום על כך ששר הביטחון בני גנץ נפגש בביתו בראש העין עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, וכינה את הפגישה 'פשע נגד העם הפלסטיני'.

    חבר הכנסת איתמר בן גביר יו"ר עוצמה יהודית הגיב על הפיגוע ואמר: "יש להפציץ ברצועה בכל הכח אסור לוותר למחבלים בגלל קואליציה שנשענת על האחים המוסלמים, בן גביר הוסיף כי: "אסור לפגוע בביטחון המדינה ולהבליג, צריך להפציץ בכל הכח בכל מקום שהם נמצאים ולא רק בתים, או מפקדות ריקות. צריכים למנוע את ההסלמה ואיבוד ההרתעה". דברי בן גביר.

    .



    0 תגובות