אסון ההדברה בבית משפחת גרוס, אב המשפחה בריאיון: "אין סגירת מעגל"

    אסתי פלד No Comments on אסון ההדברה בבית משפחת גרוס, אב המשפחה בריאיון: "אין סגירת מעגל"

    שמעון גרוס בריאיון ל"מהדורה המרכזית" לאחר שבית המשפט המחוזי בירושלים, קיבל באופן גורף את עמדת ההורים ופסק על פיצוי של 3.5 מיליון ש"ח מהמדביר והמרפאה למשפחה. אב המשפחה מספר על החיים כיום והפקת הלקחים מאותו אסון גדול

    צילום: פלאש 90
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפי 8 שנים הזמינו משפחת גרוס מדביר לביתם יוסי ברקן, שהשתמש בחומרים מסוכנים שאסורים לשימוש ולא הזהיר את בני הבית מחזרה לביתם לפני התפוגגות החומר, החומר גרם למותן של שתי בנות המשפחה – יעל בת השנתיים ואביגיל בת הארבע והביא לאשפוז ארוך של שני הילדים – רפאל יצחק אייזיק ומיכאל שלמה, שניזוקו בשריר הלב וניצלו בחסדי שמיים מרובים. בית המשפט גזר פיצוי של 3.5 מיליון שקל ממרפאת טר"ם והמדביר יוסי ברקן.

    אבי המשפחה שמעון גרוס התראיין הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן וסיפר על החיים כיום, "ב"ה לפני חודש ישראל יצחק חגג בר מצווה ושמחנו לחגוג. לפני שנה בעיצומה של הקורונה, אחיו חגג בר מצווה. ב"ה שניהם הולכים לחיידר, חיים מתפקדים והמשפחה גדלה, בן ושתי בנות בחסדי שמיים".

    על רקע פסיקת בית המשפט על פיצוי מאותה מרפאה של טר"ם שהלכו אליה לאחר שחשו ברע, "היום היה יום לא פשוט, שאלו אותי אם זה סגירת מעגל, אני לא חושב שיש שמחה ולא שמחה, איבדנו 2 בנות, אין משהו שיכול להיסגר. יש שמחה בהתרת הספיקות שהוטחו בנו בתקשורת, "טענתם שהייתה הדברה או לא טענתם" והיום בית המשפט קיבל את האמת שלנו באופן גורף".

    על הפקת הלקחים מהאירוע מספר האב, "תראה על רגל אחת לתמצת, ללכת למרכזים רפואיים למרות שאמרנו הכל ברור, חשוב מאוד שהרופא מעבר לידע המקצועי שהוא עושה, חשוב שהוא ישמע את הרופאים, ברגע שההורים מדווחים הוא צריך לשמוע בשימת לב. צריך לשנות את כללי הקבלה של המטופלים. המדביר ישב בבית סוהר והורשע בהריגה כפולה".



    0 תגובות