ח"כ ליצמן בהודעה דרמטית: "אפרוש מהחיים הפוליטיים בתום הקדנציה"

    איתי גדסי No Comments on ח"כ ליצמן בהודעה דרמטית: "אפרוש מהחיים הפוליטיים בתום הקדנציה"

    לאחר 23 שנה בכנסת ישראל, ובהם בתפקיד סגן שר ושר הבריאות, מודיע היום ח"כ יעקב ליצמן, כי בתום בכנסת הנוכחית יפרוש מהחיים הפוליטיים לטובת נציג צעיר. ליצמן הבהיר כי אינו פורש בשל עסקת טיעון בדומה לדרעי

    Health minister Yaakov Litzman arrives to a meeting with Israeli prime minister Benjamin Netanyahu, in the Israeli parliament on March 03, 2020, a day after the Israeli general elections. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** יעקב ליצמן נפגש עם ביבי כנסת בלוק ימין
    16:24
    24.04.24
    יוני בייט No Comments on כשפרעה מלך מצרים הגה את תעלת סואץ | סקירה מרתקת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ יעקב ליצמן הפיל פצצה פוליטית היום (ראשון) והודיע אני פורש מהחיים הפוליטיים בתום ימיה של הכנסת הנוכחית. ליצמן הבהיר כי לא מדובר בעסקת טיעון עם הפרקליטות בדומה למה שחתם ח"כ אריה דרעי. זאת החלטה שקיבלתי אותה כבר ממזמן אמר.

    את הדברים אמר בריאיון בערוץ הכנסת לפרשנים בלום וגלסנר, ליצמן הודיע, "אנחנו מתכוונים להפיל את הממשלה, אם יהיה בחירות חדשות אני לא מתמודד, אני לא הולך לכנסת עוד פעם" הבהיר ליצמן והסביר את האילוץ לפרישה, "אני בגיל שלי מתקרב ל-74 עשיתי 23 שנה בכנסת, אני לא צריך להגיע למצב שסוחבים אותי בכנסת".

    ח"כ ליצמן הבהיר כי אין כאן עסקת טיעון, "זה לא שייך לתיקים שלי אין לי שום הדר ושום דבר. אם זה יהיה עכשיו ולא יהיה באמצע בחירות אני כמו כולם, קדנציה הבאה אני החלטתי את זה ממזמן. צריך לתת לכוחות צעירים".

    ליצמן הוסיף כי יתמודד מול כתב אישום, "עשיתי משהו? אני אתמודד. אני פורש בקדנציה הבאה ללא שום קשר לעסקת טיעון. אין לי שום עסקת טיעון".



    0 תגובות