בגלל חיבור פיראטי: שריפה פרצה בארון חשמל בערב שבת

    בנצי לייזרוביץ No Comments on בגלל חיבור פיראטי: שריפה פרצה בארון חשמל בערב שבת

    שריפה פרצה בבניין דירות בערב שבת במודיעין עילית, בגלל חיבורי חשמל פיראטיים

    כיבוי אש. אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שריפה פרצה בארון חשמל בבניין מגורים בעיר מודיעין עלית בערב שבת. לוחמי האש שהגיעו לבניין הדירות הופתעו לראות הזנות כפולות לדירות באופן פיראטי, עקב העבודות הרשלניות שבוצעו בארון החשמל, מים חדרו אל הארון וגרמו לקצר שגרם לשריפה.

    להב ליאור אלקריף קצין המבצעים של תחנה אזורית בנימין סיפר: "היום שישי דקות ספורות לפני כניסת השבת התקבל דיווח על שריפה בארון חשמל בבניין מגורים בעיר מודיעין עלית.
    למקום הוזנקו צוותים מתחנה אזורית בנימין".

    עוד סיפר, "עם הגעת הצוותים למקום זיהו בעירה בארון החשמל אשר גרמה לעשן בלובי הבניין. אולם מה שתפס את תשומת לב לוחמי האש הוא ההזנות הכפולות הקיימות בלוח, לצד מונה חברת החשמל קיים מונה נוסף לחשמל המגיע מגנרטור חיצוני".

    "מעבר לליקויי הבטיחות בחיבורי החשמל שנעשו שלא על פי התקן עקב העבודות נוצרה נזילת מים על ארון החשמל, מה שיצר קצר ואף שריפה" סיפר.

    טפסר שיקו בר דב מפקד המחוז הבהיר כי: "במקרה זה מדובר ברשלנות פושעת. אלמלא תגובתם המהירה של לוחמי האש היה יכול להיגרם אסון".

    עוד סיפר, "רק לפני מספר ימים פרצה שריפה בלובי בניין במודיעין עלית, לוחמי האש חילצו מבעד לעשן וללהבות משפחות שלמות, וארבעה תושבים ביניהם ילדה קטנה ותינוקת נזקקו לטיפול רפואי".

    מפד המחוז פנה לציבור ואמר, "מקרים מעין אלו, זלזול בהוראות החוק והבטיחות מובילים לאסונות. אני קורא לציבור, הקפידו על הוראות הבטיחות, הימנעו מכל פעולה העלולה לסכן את חייכם וחיים היקרים לכם".



    0 תגובות