ביטן בביקורת על נתניהו: "היה צריך להודיע לכולם ולא רק לכ"ץ"

    אסתי פלד No Comments on ביטן בביקורת על נתניהו: "היה צריך להודיע לכולם ולא רק לכ"ץ"

    ח"כ דוד ביטן בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מותח ביקורת על נתניהו על רקע הסערה סביב הליכודניקים החדשים וטוען כי היו חכי"ם שעזרו להם בבי"ד של הליכוד, "אותם נתניהו משום מה לא תקף"

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ דוד ביטן (הליכוד) התראיין הערב (רביעי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי רבינא והתייחס לסערה בליכוד סביב הליכודניקים החדשים, "אני נגד הליכודניקים החדשים, אבל החלטת ביה"ד היא בעייתית כי היא מעבירה אלינו את הנטל לטפל בהם אחד אחד. שלחו להם מכתב ורק 500 מתוך שבעת אלפים איש החזירו תשובה, הם פועלים יחד".

    ביטן הוסיף, "הם מגובשים תחת מטרה אחת שהליכוד יהיה עם כמה שפחות מנדטים ושנתניהו לא יהיה ראש ממשלה. הם בקבוצה מסוימת שבחלקם הגדול הם בעייתיים עם עקרונות הליכוד".

    ביטן ביקר את החלטת בי"ד של הליכוד שהעביר את ההחלטה אליהם ובצורה פרטנית, "על אלף איש אנחנו עבדנו שנתיים. הם העבירו לנו את העבודה הקשה. כל מפלגה לא תיתן שירו לעצמה ברגל, ולא תיתן שישתלטו עליה וכניסה אנשים שלא צריכים להיות אצלה. לא תראה שהעבודה או מרצ יסכימו לדבר כזה".

    על רקע האשמה של נתניהו נגד כץ כי פעל בשביל הליכודניקים החדשים אומר ביטן, "ישראל כ"ץ לא פעל עבור הליכודניקים החדשים באופן ספציפי, לעומת ח"כים שנלחמו בבית הדין עבורם, משום מה אותם נתניהו לא תקף. אם נתניהו רוצה להודיע למתפקדי הליכוד שזה לא בסדר, היה מתבקש שיודיע לכולם, ולא רק לכ"ץ".

    ביטן הגיב על הודעת המלשינון של הליכוד שלא הגיע להצבעות ואמר, "מגיע לי עונש שלא הגעתי הבוקר. אבל אם רוצים שיימינג, שיעשו כל הזמן ולא רק שמדובר בח"כים מסוימים". ביטן הבהיר בריאיון, "אני עדיין תומך בישראל כ"ץ ביום שאחרי נתניהו. הוא חבר שלי 30 שנה".



    0 תגובות