"מרכיבים את רשימת המדינות האדומות לפי היעדים הפופולריים"

    מהדורת הבוקר No Comments on "מרכיבים את רשימת המדינות האדומות לפי היעדים הפופולריים"

    סוכן הנסיעות שלמה ז'רמון מותח ביקורת על מדיניות הממשלה בנושא היציאה מישראל בשיחה עם 'קול חי': "אני חושב שהשיקולים הם לא בהכרח מצב התחלואה – בשנה שעברה היו הרבה אנשים שחזרו מכל מיני מדינות בעייתיות, אז ישראל התחילה לעשות את הרשימה האדומה לפי המדינות שאליהן הישראלים נוסעים; אין שום מדינה שאוסרת על אזרחים שלה את היציאה למדינה מסוימת"

    נתב"ג צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    שלמה ז'רמון, סוכן נסיעות חרדי שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם על התנהלות המדינה בנושא הכניסה והיציאה מישראל: "בישראל השתגעו, ההחלטות מתקבלות ומשתנות מרגע לרגע. האומיקרון נמצא בכל מקום ורק בארץ מתחילים לעשות מדינות אדומות. למשל איחוד האמירויות שיש בה תחלואה נמוכה ביחס למדינות באירופה ואותה הפכו לאדומה. ישראל לא בהכרח עושה את זה לפי ההמלצות בעולם. יש לה מדד משל עצמה".

    לדבריו "אני חושב שהשיקולים הם לא בהכרח מצב התחלואה, אני יכול להבין את המהלך מאחורי זה. בשנה שעברה היו הרבה אנשים שחזרו מכל מיני מדינות בעייתיות, אז ישראל התחילה לעשות את הרשימה האדומה לפי המדינות שאליהן הישראלים נוסעים. טורקיה, דובאי, ארה"ב, אוסטריה ועוד".

    הוא הדגיש: "אין שום מדינה שאוסרת על אזרחים שלה יציאה למדינה כזו או אחרת. ארה"ב למשל יכולה להגיד לאזרחיה אנו ממליצים לא לנסוע למדינה ההיא. כל המדינות חסמו את הכניסה אליהן לאזרחים זרים, אבל אף אחת לא חסמה את היציאה".



    0 תגובות