יעקב ברדוגו על תיק דרעי: "השלטון נכבש במדינה ע"י מערכת אכזרית"

    אסתי פלד No Comments on יעקב ברדוגו על תיק דרעי: "השלטון נכבש במדינה ע"י מערכת אכזרית"

    הפרשן והמשפטן יעקב ברדוגו בריאיון ל"מהדורה המרכזית" התייחס לתיק דרעי ותקף בחריפות את הפרקליטות, והבהיר כי הסיבה לפתיחת התיק נגדו היא פוליטית, "אריה דרעי הוא שחקן פוליטי מרכזי. תיאורה של כיבוש השלטון ע"י מערכת המשפט רואה את זה אצל דרעי ונתניהו"

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפרשן הפוליטי והמשפטן יעקב ברדוגו התראיין הערב (שלישי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס לתיק הפתוח נגד דרעי ונמצא לקראת הכרעה בידי היועמ"ש, "השלטון נכבש במדינת ישראל ע"י מערכת אכזרית, 6 שנים מחזיקה את אותו אדם. מנדלבליט מספר שדיברו על הר שלם של תיקים שיש בהם שוחד, מרמה, והלבנת הון. ומנדלבליט אומר שההר הזה הוליד עכברון".

    ברדוגו תקף את התנהלות היועמ"ש ואמר, "אנחנו יודעים שהאחיזה בגרונו של מנדלבליט הייתה ע"י שי ניצן. אריה דרעי הוא שחקן פוליטי מרכזי. תיאורה של כיבוש השלטון ע"י מערכת המשפט רואה את זה אצל דרעי ונתניהו".

    ברדוגו ציין את דבריו המקוממים של מנדלבליט נגד ראה"מ, "מנדלבליט אומר כי חסדי שמיים הובילו אותו להגיש כתב אישום, לא ראיות ולא אמירת אמת, כמו שרואים בקריסת תיק השוחד. הוא טוען כי הוא היה צריך להציל את העם היהודי ללא דיני ריאיות".

    ברדוגו הבהיר כי "המלחמה היום של כל שוחרי העם היהודי זה שם. בהגדרה אני תומך בקבלת ההחלטה שלו, דרעי צריך היה צריך לעשות חשבון נפש אישי שלו, ואני מכיר אותו מגיל 18, הייתי בכלא שהיה וביציאה שלו. הוא צריך לקבל החלטה נבונה בשבילו.

    עוד הוסיף, "האם אנחנו נמצאים בידי משטר אפל? התשובה היא כן. אנחנו נמצאים בתקופה האפילה ביותר".

    ברדוגו התייחס למשיכת הזמן בתיק דרעי והסביר, "אין כאן עינוי דין, זה אחיזה בגרון, זה מהלך פוליטי. הם באו עם צרור שלם של מעצרים, והכפשות נגדו. כי שני השחקנים המרכזים של הימין, הם נתניהו ודרעי. הציבור השסניקי ידעו לסתום את הפה ולפתוח את הפה בהתאם לרצונו של הפריץ. זאת דמוקרטיה מאוד מסוכנת".

     



    0 תגובות