לאחר שלא היו מתמודדים נוספים: לפיד נבחר שוב לראשות "יש עתיד"

    אבי רבינא No Comments on לאחר שלא היו מתמודדים נוספים: לפיד נבחר שוב לראשות "יש עתיד"

    שר החוץ יאיר לפיד נבחר פעם נוספת לראשות מפלגת "יש עתיד", לאחר שלא הוגשה אף מועמדות נוספת לתפקיד. בליכוד הגיבו בגיחוך: "ברכות, דמוקרטיה במיטבה"

    יאיר לפיד צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במפלגת יש עתיד מעדכנים כי אמש (ראשון) בחצות הלילה הסתיים המועד האחרון להגשת מועמדות לתפקיד יו"ר המפלגה, והמועמד היחיד שהגיש את מועמדותו לתפקיד הוא יו"ר המפלגה הנוכחי, יאיר לפיד.

    בהתאם לכך, החליטה הנהלת המפלגה (בישיבה בה לא נכח לפיד), כי בחירתו המחודשת ליו"ר יש עתיד תאושר ללא צורך בהליך בחירה בקרב חברי הוועידה.

    במערכת הפוליטית היו שגיחכו על 'הליך הבחירה הדמוקרטי' ביש עתיד ותלו את אי הגשת המועמדות מצד חברי מפלגתו של לפיד, בחששם של חברי המפלגה לעתידם הפוליטי המונח בידיו של יו"ר המפלגה מאז הקמתה. יריביו של לפיד טוענים כי כל מטרת ההליך הוא מראית עין בלבד וכי לשר החוץ לא הייתה כוונה לפנות את כיסאו כיו"ר המפלגה.

    בבדיקה שערכו לפני מספר שבועות בכאן 11, נמצא כי על פי תקנון הליך הבחירה שנקבע ביש עתיד, ללפיד שליטה משמעותית בחלק גדול מהגוף הבוחר.

    בליכוד הגיבו לדיווח על היבחרו של לפיד עם תמונה של מנהיג צפון קוריאה, הרודן קים ג'ונג און וכתבו: "שידור חי ממטה יש עתיד".

    יו"ר סיעת הליכוד ומרכז האופוזיציה, יריב לוין הגיב: "רעידת אדמה במזרח התיכון: אסד מסתכל בתדהמה, לאחר שניצח בבחירות בסוריה שני מועמדים אנונימיים – לפיד מועמד יחיד לראשות יש עתיד".

    ח"כ מיקי זוהר הגיב אף הוא בגיחוך: "‏ברכות ללפיד על נצחונו המוחץ. הדמוקרטיה ב״יש עתיד״ ממש במיטבה".

    יצויין, כי בבחירות האחרונות דרש אחד מבכירי יש עתיד עד אז, עפר שלח שאף היה ממקימי המפלגה יחד עם לפיד – לקיים בחירות לראשות המפלגה ולפיד סרב לכך. שלח נאלץ לעזוב את המפלגה, ומשכשל בהתמודדות עצמאית הוא פרש מהחיים הפוליטיים.

    לא מזמן, בפתח אחת מישיבות הסיעה השבועיות של יש עתיד, ניצל את ההזדמנות אחד הכתבים הפוליטיים וביקש ממי שמתכוון להתמודד נגד לפיד – להרים את ידו. לפיד חייך ואמר לחברי המפלגה בבדיחות: "שכל אחד יחשוב טוב טוב לפני שהוא עושה את זה", וכצפוי, אף יד לא הורמה.



    0 תגובות