דובר צה"ל: "הפיגוע בחומש אינו חלק מגל, הוא שונה מהותית"

    אסתי פלד No Comments on דובר צה"ל: "הפיגוע בחומש אינו חלק מגל, הוא שונה מהותית"

    דובר צה"ל בשיחה עם 'קול חי': "החמאס ברך על הפיגוע אבל לא לקח אחריות והוא יודע למה. אנחנו נפרסם בהקדם לאיזו תשתית שייכת החוליה שנלכדה. אין ספק שזו חוליה מאורגנת שידעה לבצע פיגוע רצחני; ההרתעה בכל זאת עובדת כי בעזה שקטים כבר חודשים ארוכים"

    דובר צה"ל רן כוכב צילום: דובר צהל
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: דובר צהל

    דובר צהל, תא"ל רן כוכב שוחח עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על גל הפיגועים: "הבוקר פחות מ-60 שעות לאחר הפיגוע לכדנו את החוליה שביצעה את הירי ויחד איתה גם את כלי הנשק. המבצע הזה הוא מבצע משולב של שב"כ, הימ"מ וצה"ל בחפ"ק משותף עם סגירת מעגל מהירה ובעבודה מקצועית ומוצלחת".

    "לא הייתי קורה לזה חלק מגל פיגועים", הבהיר כוכב "יש פה פיגוע שונה מפיגועי הטרור של היחידים בירושלים. באירוע בחומש מדובר על תשתית ביטחונית שמבצעת פעילות חבלנית עוינת עם כלי נשק. אנחנו לא רואים בזה גל מכיוון שפיגועי הסכינים הם פיגועי יחידים, כאן זה שונה".

    עוד אמר כוכב: "החמאס ברך על הפיגוע אבל לא לקח אחריות והוא יודע למה. אנחנו נפרסם בהקדם לאיזו תשתית שייכת החוליה שנלכדה. אין ספק שזו חוליה מאורגנת שידעה לבצע פיגוע רצחני". עם זאת הוא הדגיש: "ההרתעה בכל זאת עובדת כי בעזה שקטים כבר חודשים ארוכים. נמשיך לשמור על ישראל בכל זמן".

    הוא התייחס לתופעות השוליים של אלימות מצד נערי גבעות נגד חיילים: "תפקידו של צה"ל הוא להגן על אזרחי ישראל וכך הוא עושה, חיילינו ולוחמינו מבצעים פריסות הגנה בכל יום. כל אירוע של פגיעה בכוח ראוי לכל גינוי ואסור שיקרה. מי שמפעיל אלימות כנגד החיילים טועה טעות חמורה. אנחנו עושים את תפקידנו".

    הוא דיבר על השקט מכיוון עזה: "אנחנו בשבעה חודשים השקטים ביותר בחמשת המבצעים האחרונים. בעקבות פעילות מבורכת של כוחות הביטחון. השטח מתוח, אבל יש שקט".



    0 תגובות