אביו של יהודה הי"ד לאחר תפיסת המחבלים: "הנקמה תהיה לבנות"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on אביו של יהודה הי"ד לאחר תפיסת המחבלים: "הנקמה תהיה לבנות"

    אביו של יהודה דימנטמן הי"ד, הרב מרדכי בירך את כוחות הביטחון על תפיסת המחבלים וקרא לממשלה לבנות ולהחזיר את היישוב כנקמה על הפיגוע. גם ראש מועצת אזורית שומרון קרא לממשלה להחזיר את היישוב ולאשר את הישיבה

    16:30
    25.04.24
    איתי גדסי No Comments on ירושלים: אלפי בני ישיבות מעדת תימן התכנסו לשמחת חג

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר תפיסת ארבע המחבלים לפנות בוקר, אביו של יהודה הי"ד, הרב מרדכי דימנטמן הודה לכוחות הביטחון על לכידת המחבלים: "זה מאוד חשוב, זו הרתעה. מבחינתנו זה כמו ששמענו על פעולה מוצלחת של צה"ל, אנחנו לא מקלים ראש ומודים לכוחות הביטחון".

    יחד עם זאת הבהיר הרב מרדכי "אבל באבל הפרטי שלנו זו נחמה פורתא, כי את יהודה זה לא יחזיר. אנחנו רוצים שהיישוב יוחזר וצה"ל יאבטח אותו, אחרת הקורבן הזה היה לשווא. הנקמה תהיה לבנות. זה יהיה המענה האמיתי והמנחם"

    בתוך כך, יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון הגיב על תפיסת המחבלים ואמר, "את המחבלים צריך לתפוס והיה עדיף לחסל, חשוב שנתפסו, התשובה חייבת להיות שינוי משמעותי גם בצד הבטחוני וגם בצד ההתיישבותי".

    דגן הבהיר כי "ממשלת ישראל צריכה להורות לצה"ל לגבות את המחיר מהרשות הטרוריסטית ומהמשלחים של המחבלים, ולהחזיר את ההרתעה הביטחונית, ועוד יותר מכך ממשלת ישראל צריכה לאשר את הסדרת הישיבה בחומש, גם כי זו צוואתו של יהודה דיאמנטמן הי"ד ובעיקר כי זה המסר המרתיע ביותר לאויבי ישראל".

    דגן קרא להחזיר את צפון השומרון, "במקום שבו נגדעו חיים נוסיף חיים, כל אדם שפוי במדינה כבר מבין כיום שהגירוש היה טעות, ופשע הגירוש היה טעות ואיוולת ובוודאי הגירוש מיישובי צפון השומרון שנשארו בשטח c – שליטה ישראלית מלאה, משום שגם אז הבינו שאין דרך להגן על מדינת ישראל ללא שליטה בישובים שיושבים על הרי השומרון".



    0 תגובות