נהג הרכב בעת הפיגוע בריאיון: "עצרתי כדי להיכנס לצומת ואז נשמע צרור"

    נדב דוד No Comments on נהג הרכב בעת הפיגוע בריאיון: "עצרתי כדי להיכנס לצומת ואז נשמע צרור"

    נריה פלדמן נהג הרכב בעת הפיגוע הרצחני בשומרון, משחזר את רגעי האימה בפיגוע בו נהרג יהודה דימנטמן הי"ד, ומספר על חברו הקדוש שנרצח, "הייתה חוויה גדולה ללמוד איתו, הייתה בו אש של תורה והיה מלא בסברות"

    הלוויתו של יהודה דימנטמן הי"ד צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    פיגוע הירי בשבי שומרון: נהג הרכב נריה פלדמן בריאיון לקאהן וחכם מספר על רגעי האימה ברכב בעת הירי הרצחני ע"י המחבלים וההתעשתות המהירה שלו שמנעה הרוגים נוספים, ומספר על גדלותו המיוחדת של הנרצח חבירו לישיבה יהודה דימנטמן הי"ד.

    בפתח הריאיון מספר נריה, "נסענו מהיישוב חומש מצפון השומרון ליישוב שבי שומרון, איתי ברכב היו ליידי ישב אביה אלטמן, מאחורי אביה ישב סמוטריץ' ומאחורי יישב יהודה הי"ד, כל התקופה האחרונה היה הרבה התקפות של בקבוקי תבערה זיקוקים אבנים, אנחנו ניסנו להינע מכך. בשבוע האחרון המצב קצת נרגע אני לא חשדתי" מספר נריה על המצב המתעתע בשטח.

    נריה מספר על רגע הפיגוע, "איך שהגעתי לצומת היה בהר ממול חושך, שמעתי בומים וראיתי את ההבזקים של הירי, זה היה ירי מטווח של 10 עד 15 מטר. אני נפצעתי קל מרסיס שהיה באזור החזה אבל לא נכנס וכמה רסיסים קטנים, אני ב"ה מרגיש מצויין".

    נריה מוסיף, "אני עצרתי לפני הירי הצומת כדי להשתלב בכביש הראשי, אני עוצר בשביל לראות שאני יכול להיכנס והחל הירי, בשניות שהבנתי מה קורה שברתי שמאלה ונתתי גז להיכנס לכביש ואז החל צרור מטורף יותר חזק מהראשון".

    "עשינו בדיקה מה קורה עם כל אחד, אני הבנתי שנפגעתי בקטנה. אביה שישב ליידי אמר שהוא מרגיש כאב ביד אבל מרגיש טוב. סמוטריץ' לא נפגע. ויהודה אמר שהוא קיבל כדור בצוואר, הבנו שהוא נפצע מאוד קשה. התקשרנו למוקד שומרון שיזעיקו כוחות ביטחון" משחזר נריה את הרגעים הקשים ברכב.

    נריה מבהיר כי למרות הפיגוע אינו מתכוון כלל לפחד ולחשוב על עזיבת המקום, "אני יחזור לישיבה אין בכלל שאלה. הם רוצים להפחיד אותנו שלא נישאר שם. אנחנו רוצים להסדיר ולהגדיל את היישוב. המטרה של יהודה הי"ד שנמשיך להיות חזקים ובשמחה. ככל שיענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ".

    נריה מספר על הנרח הקדוש יהודה הי"ד, "הקב"ה לוקח את הטובים, הוא היה חבר מאוד טוב, מאוד עירני כלפי החברים, אם היה רואה חבר שזקוק לעזרה, היה מייד דואג אם זה מבחינה כספית או לדבר איתו. הייתה חוויה מאוד גדולה ללמוד איתו, היה בו אש של תורה ומלא בסברות. הוא היה מלא באור ותמיד רקד שמח  ושימח בשמחות של כולם".



    0 תגובות