יהודה דימנטמן הי"ד, שנרצח בפיגוע בשומרון – יובא למנוחות

    בנצי לייזרוביץ 2 Comment on יהודה דימנטמן הי"ד, שנרצח בפיגוע בשומרון – יובא למנוחות

    דימנטמן, בן 25 במותו הותיר אחריו אשה ותינוק פעוט בן פחות משנה. הלוויתו תצא מחומש בשעה 9:00 ותעבור במקום הרצח ומשם ימשיך מסע הלוויה לירושלים

    יהודה דימנטמן הי"ד צילום: באדיבות המשפחה
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יהודה דימנטמן הי"ד, שנרצח בפיגוע הירי הקשה אתמול (חמישי) בשומרון, יובא הבוקר (שישי) למנוחות. מסע הלוויתו יצא מחומש בשעה 9:00 ויעבור במקום הרצח ומשם ימשיך מסע הלוויה לירושלים. בשעה 12 הוא יטמן בהר המנוחות בירושלים.

    דימנטמן, בן 25 במותו הותיר אחריו אשה ותינוק פעוט בן פחות משנה.

    נשיא המדינה, יצחק הרצוג, ספד לדימנטמן: "בערב עצוב זה אני מבקש לשלוח את תנחומיי למשפחתו של יהודה דימנטמן הי״ד שנרצח הערב בפיגוע נפשע בשומרון. אני נושא תפילה להחלמת הפצועים. גם ברגעים הקשים האלה עלינו לעמוד איתנים יחד כנגד הטרור הנפשע. אני מחזק את כוחות הביטחון, וסמוך ובטוח שכוחותינו יפעלו בכל דרך ללכידת המרצחים".

    גם מחלקת המדינה האמריקנית גינתה את הפיגוע ומסרה: "מחשבותינו עם הקורבנות ועם משפחותיהם".

    במערכת הביטחון מעריכים כי שני מחבלים ארבו לתלמידי ישיבת חומש בצד הכביש וירו לעבר הרכב שבו הם נסעו מטווח קצר. כוחות רבים מבצעים סריקות במקום בצוד אחר המפגעים.

    דובר צה"ל, תא"ל רן כוכב עידכן הבוקר כי הכוחות מנהלים מצוד אחר חוליית המחבלים ובמהלך הלילה נעצרו כמה חשודים.

    באוגדת יהודה ושומרון הועלתה הכוננות ומעריכים כי בשטח ישנן חוליות טרור נוספות שעלולות לבצע פיגועים. שר הביטחון גנץ שוחח עם הרמטכ"ל כוכבי והתעדכן אודות הפעולות לתפיסתם.

    כזכור, אמש (חמישי) פתחו מחבלים באש לעבר רכב שבו שבו תלמידי ישיבה באזור שבין חומש לשבי שומרון. חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל העניקו טיפול רפואי לשלושה צעירים בשנות העשרים. בחור ישיבה אחד נפצע באורח אנוש אך לאחר זמן קבעו את מותו במקום. בחור ישיבה נוסף נפצע באורח בינוני עם פציעה בחזה, ופצוע נוסף באורח קל.

    ד"ר אורי יסלוביץ, מנהל יחידת הטראומה במרכז רפואי מאיר מקבוצת כללית עדכן אתמול על מצבם של הפצועים האחרים: "לאחר שעברו בדיקות הדמייה וקיבלו טיפול ראשוני בחדר ההלם, שני הפצועים שהובהלו למיון מרכז רפואי מאיר מוגדרים כעת במצב קל. האחד סובל מפציעת רסיסים שטחית בגפה העליונה והשני בחזה. ככל הנראה שניהם ישוחררו בשעות הקרובות".

    ראש הממשלה, נפתלי בנט התייחס לאירוע הקשה: "יחד עם כל עם ישראל, אני שולח תנחומים מעומק הלב למשפחתו של הנרצח בפיגוע הקשה שאירע הערב בשומרון, ומאחל החלמה מהירה לפצועים. כוחות הביטחון ישימו את ידם על המחבלים במהרה. אנו נבוא עמם חשבון".

    ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, הגיב: "כל עם ישראל בצער עמוק על הירצחו של יהודה דימנטמן ז״ל בפיגוע הערב בשומרון. יהודה הותיר אחריו אישה ותינוק בן שנה. אני מבקש להשתתף בצער הוריו, אחיו ואחיותיו. יהי זכרו ברוך".

    שרת הפנים, איילת שקד מסרה: "הטרור הפלסטיני שוב ממחיש לנו שהמלחמה על א״י לא הסתיימה ושמתיישבי יו"ש מהווים חומת המגן של מדינת ישראל. נמשיך להכות שורשים בארץ הזאת ולבנות אותה לתפארת. כוחות הביטחון ישימו ידם על המרצחים המתועבים שטרם השלימו עם נוכחות יהודית בא״י. משתתפת בצער משפחת הנרצח ומאחלת רפואה שלמה לפצועים".

    ראש מועצת שומרון, יוסי דגן קרא לאשר את הישיבה בחומש בתגובה לפיגוע: "אנחנו צריכים כתוצאה מהפיגוע הזה לחזק את הישיבה בחומש, ולהסדיר את הישיבה בחומש בצורה קבועה, ולחזק את ההתיישבות בכל מקום שיש פיגוע. האירוע הזה קשה מאד, אנחנו כרגע מטפלים בהשלכות שלו. אני אומר בצורה ברורה לעולם לא נישבר ואני דורש מהממשלה תתעשתו, דם יהודי לא יכול להיות הפקר".

    על רקע האירועים האחרונים באיו״ש, פנה אתמול חה״כ צבי האוזר בבקשה לכנס בדחיפות את ועדת חוץ ובטחון לדון בדרכים לטיפול בטרור הפלסטיני המופנה כנגד אזרחים באיו״ש. חה״כ האוזר מבקש לדון, במסגרת הוועדה בפגיעות החוזרות והנשנות בנוסעים בכבישים ובדרכים להבטיח את חופש התנועה באזור, כמו גם באמצעים הנדרשים לשיפור מרכיבי הבטחון של הישובים.

    "שוב פיגוע דמים בשומרון. תנחומים למשפחת הנרצח, החלמה מהירה לפצועים. פניתי הערב בבקשה לכנס בדחיפות דיון של ועדת חוץ ובטחון לדון בדרכים לטיפול בטרור הפלסטיני המופנה כלפי אזרחים באיו״ש. ישראל חייבת להבהיר שטרור לא יערער את אחיזתה באיזור, אלא להיפך. הם ינסו להכות בנו בטרור- אנחנו נחזק ונפריח את ההתיישבות", כתב האוזר.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      ככה זה ששר בישראל נותן גיבןי למרצחים עומר ברלב לא תוכל להכחיש ולומר ידי נקיות גם מילים הורגות