סמח"ט יואב ל'קול חי': "שיפרנו וייעלנו את המוכנות ההגנתית מול ירדן"

    קובי פינקלר No Comments on סמח"ט יואב ל'קול חי': "שיפרנו וייעלנו את המוכנות ההגנתית מול ירדן"

    שמירה על גבול הירדן: סגן מפקד חטיבת 'יואב' סא"ל שחר נחמני בריאיון ל'קול חי', מסכם את התרגיל הגדול שכלל 4 גדודי מילואים, "האימון והתרח"ט היו מהמשובחים שידענו. הגדודים הוכיחו את עצמם"

    10:23
    18.04.24
    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on מפתיע: ח"כ לזימי מדברת על "הקונספציה שקרסה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צה"ל מגביר את המוכנות ההגנתית בגבול הדרומי עם ירדן. בתום תרגיל רחב היקף שכלל גיוס של 4 גדודי מילואים השייכים לחטיבת יואב אומר לנו הערב (רביעי) סגן מפקד החטיבה סא"ל שחר נחמני: "האימון והתרח"ט היו מהמשובחים שידענו. תרגלנו את כל ארבעת גדודי המילואים השייכים לחטיבה והמורכבים מיוצאי גבעתי והתוצאות טובות מאד".

    "הן ההיענות, הן התרגולים השונים במגוון תרחישים והן שיתופי הפעולה עם היחידות הנוספות הפועלות בשטח הוכיחו את עצמן" מציין סא"ל שחר.

    רק בשבועות האחרונים נתפסו בידי החטיבה מספר מבריחים מירדן וממצרים שניסו להבריח אמצעי לחימה וסמים בגבול הדרומי, שיתופי הפעולה הטקטיים הן עם הצבא המצרי והן עם הצבא הירדני הוכיחו את עצמם ובפעולה מהירה נתפסו המבריחים.

    חטיבת יואב פרוסה על פני שטח של 234 ק"מ ממצדה בצפון, בואכה אילת בגבול המזרחי ועד הר שגיא בגבול המערבי. "זהו שטח נרחב ביותר" אומר סא"ל שחר "ואנו נדרשים כל העת לשיפורים בצד ההגנתי".

    סא"ל שחר מעדכן כי "רק בשבוע שעבר הרמנו בלון תצפית מול צופר והעבינו את התצפיות לאורך הגבול כדי לתת מוכנות גבוהה יותר מול ירדן".

    "כמה שהם פועלים בשטחם אנחנו מחויבים לדאוג לביטחון התושבים ולכן נעשות כל העת פעולות בשטח" אומר סא"ל נחמני ומסכם" כמי שגדל בחיל הגבולות עד לתפקידי זה אני יודע כמה משמעות יש להגנה על גבולותינו ועל כך אנו שמים את יהבנו".



    0 תגובות