בערים החרדיות – שיעור ההיפגעות בתאונות דרכים הנמוך ביותר

    צבי טסלר 1 Comment on בערים החרדיות – שיעור ההיפגעות בתאונות דרכים הנמוך ביותר

    לפי נתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים – הערים החרדיות הן עם שיעור הנמוך ביותר של הסיכון האישי להיפגעות בתאונות דרכים. גם בקרב ילדים, נמצא כי בערים החרדיות הסיכון להיפגעות בתאונה – נמוך יותר

    זירת תאונה בביתר עילית צילום: שמחה כהן
    21:24
    17.04.24
    איתי גדסי No Comments on חשיפה: נתניהו מעדיף להגיב באמצעות המוסד; הרמטכ"ל מתנגד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הערים החרדיות הן הערים עם השיעור הנמוך ביותר של היפגעות בתאונות דרכים. כך עולה מנתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים לשנת 2020.

    הסיכון האישי למעורבות בתאונה עם נפגעים של תושבי העיר בערים הגדולות בשנת 2020, עמדה על 10 אנשים לכל אלף נפש בבת ים, 9 באשקלון, 8 בחולון, 7 בראשון לציון, אשדוד ותל אביב, 6 ברמת גן, רחובות, חיפה, פתח תקווה ובאר שבע, 5 בנתניה וכפר סבא, 4 בירושלים, 3 בבני ברק ובית שמש סוגרת את הרשימה עם סיכון של 2 אנשים לאלף נפש בלבד.

    גם בערים הבינוניות, ניתן לראות כי הסיכון למעורבות בתאונה עם נפגעים תושבי העיר נמוכה יחסית בערים החרדיות כאשר באלעד הסיכון 3 לאלף נפש, בביתר עילית 2 ובמודיעין עילית הסיכון הנמוך ביותר – אדם אחד לאלף נפש. בצד השני של תרשים ניתן לראות כי העיר סחנין מובילה בשיעור הסיכון עם 21 בני אדם לאלף נפש.

    בנוסף, בשנת 2020 רשמה העיר בית שמש את השיפור הגבוה ביותר בהשוואה לשנת 2019 במדד תאונות לאלף נפש במעורבות תושבי העיר בערים הגדולות.

    תרשים המציג את אחוזי השיפור בשנת 2020 בערים הבינוניות

    גם בקרב ילדים, נמצא כי בערים החרדיות הסיכון להיפגעות בתאונה – נמוך יותר



    1 תגובות

    מיין תגובות