בנט בריאיון באמירויות: "העמקת היחסים היא נכס גדול לשתי המדינות"

    שלמה ריזל No Comments on בנט בריאיון באמירויות: "העמקת היחסים היא נכס גדול לשתי המדינות"

    ראש הממשלה, נפתלי בנט, בריאיון לסוכנות הידיעות הרשמית של איחוד האמירויות: "המסר שאני מבקש לשלוח להנהגת האמירויות ולאמירותים עצמם: השותפות והידידות בינינו הן טבעיות. העמקת היחסים בין המדינות היא נכס גדול לשתי מדינותינו ולשני עמינו, וגם לאיזור כולו"

    צילום: אוליבייה פיטוסי/פלאש90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה, נפתלי בנט המבקר באיחוד האמירויות, התראיין לסוכנות הידיעות הרשמית של איחוד האמירויות, WAM. "כל אזרח בשתי המדינות רואה מדי יום את פירותיהם של הסכמי אברהם. אני צופה ומצפה כי היחסים בינינו ימשיכו להתפתח ולהתהדק, אנחנו שותפים טבעיים", אמר בנט.

    ‏‎עוד הוסיף רה"מ, כי "גם אנחנו דוגלים בסובלנות, בדו-קיום, בדיאלוג בונה ובפתיחות לאחר. לכן, הידידות בינינו צמחה והתפתחה כה מהר".

    ‏‎במענה לשאלה על תפקידם של הסכמי אברהם, אמר רה"מ בנט כי "הסכמי אברהם יצרו תשתית חדשה, עמוקה ויציבה, של יחסים דיפלומטיים, כלכליים ובין-תרבותיים באיזור. במסגרתם, לא רק הממשלות מדברות ביניהן ומוצאות דרכים לשתף פעולה לרווחת עמיהן, אלא גם העמים עצמם מדברים ביניהם והופכים לידידים. בעיניי, זוהי מהות השלום והמציאות החדשה באיזור. אנו עובדים יחד על מנת להבטיח עתיד טוב יותר לילדינו".

    כשנשאל ראש הממשלה על חזונו באשר לעתיד היחסים בין האמירויות וישראל, ועל תחומי השת"פ העתידיים בין המדינות, ענה כי "היחסים בינינו לבין האמירויות מקיפים כמעט כל תחום אפשרי. כל משרדי הממשלה עובדים יחד, וכך גם חברות ואנשי עסקים רבים. משלחות משני הצדדים מבקרות בשתי המדינות מדי שבוע. אני צופה שהיחסים בינינו ימשיכו להיות הדוקים וטובים, במיוחד במישור הכלכלי. ישראל היא מדינה מובילה בטכנולוגיה ובמדע ויש לה פתרונות יחודיים ויעילים במיוחד לסוגיות שונות. בראייתי, שת"פ בתחום הבריאות והביטחון התזונתי יתפוס חלק מרכזי בשיתוף הפעולה בינינו".

    בסיום דבריו אמר רה"מ בנט: "המסר שאני מבקש לשלוח להנהגת האמירויות ולאמירותים עצמם הוא שהשותפות והידידות בינינו הן טבעיות. אנו שכנים ובני דודים, כולנו נכדיו של אברהם. התקופה שעברה מאז החתימה על הסכמי אברהם מוכיחה זאת, והעמקת היחסים בינינו מדי יום היא נכס גדול לשתי מדינותינו ולשני עמינו, וגם לאיזור כולו".



    0 תגובות